Quote from Guest on 29 October 2010, 09:28Har senaste tiden fått problem med att avsluta i pulsklockan. I förrgår var jag ute och sprang en runda och startade som vanligt med "Start" och stoppade med "Stop". Dock hamnar inte rundan i klockans historik... så det verkar inte som rundan avslutats.
Har senaste tiden fått problem med att avsluta i pulsklockan. I förrgår var jag ute och sprang en runda och startade som vanligt med "Start" och stoppade med "Stop". Dock hamnar inte rundan i klockans historik... så det verkar inte som rundan avslutats.
Quote from Camilla Höög on 29 October 2010, 09:38Går det inte att installera samma mjukvara en gång till?
Jag har inte min 310:a tillgänglig så jag kan inte kolla versionen, men det låter lite underligt att du har en BETA-version.
Går det inte att installera samma mjukvara en gång till?
Jag har inte min 310:a tillgänglig så jag kan inte kolla versionen, men det låter lite underligt att du har en BETA-version.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:01Min klocka blev också så när den var nästan ny. Då hjälpte det att tömma minnet, radera allt (från nån meny). Tror minnet hade blivit fullt pga nån bugg - jag har aldrig behövt radera sen dess.
Min klocka blev också så när den var nästan ny. Då hjälpte det att tömma minnet, radera allt (från nån meny). Tror minnet hade blivit fullt pga nån bugg - jag har aldrig behövt radera sen dess.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:23Håller med Malin. Du har troligtvis fullt minne. Ställ synkmjukvaran att tömma klockan efter synkning så slipper du problemet i framtiden.
Håller med Malin. Du har troligtvis fullt minne. Ställ synkmjukvaran att tömma klockan efter synkning så slipper du problemet i framtiden.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:52Ja, typiska symptom på fullt minne. Drabbade mig nyligen. Ladda om firmware i klockan härifrån: http://www.garmin.com/products/webupdater/
Ja, typiska symptom på fullt minne. Drabbade mig nyligen. Ladda om firmware i klockan härifrån: http://www.garmin.com/products/webupdater/
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 12:40Enligt klockans inbyggda statusinformation så finns det gott om ledigt minne men ska se om jag kan uppdatera Firmwaren igen och om inte det löser problemet kan jag ju testa att radera saker ur minnet.
Mmm jag tycker också att det är märkligt att det ligg
Enligt klockans inbyggda statusinformation så finns det gott om ledigt minne men ska se om jag kan uppdatera Firmwaren igen och om inte det löser problemet kan jag ju testa att radera saker ur minnet.
Mmm jag tycker också att det är märkligt att det ligg
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 18:12Väldigt märkligt det här, kollade minnet i klockan och det var bara 30% använt minne. Men... när jag raderade några löprundor så hoppade "Reset"-funktionen igång. Senaste löprundan verkar dock borta.
Håller på att lägger på senaste Firmware nu igen så vi
Väldigt märkligt det här, kollade minnet i klockan och det var bara 30% använt minne. Men... när jag raderade några löprundor så hoppade "Reset"-funktionen igång. Senaste löprundan verkar dock borta.
Håller på att lägger på senaste Firmware nu igen så vi
Quote from Camilla Höög on 29 October 2010, 18:15Nu har jag kollat i min 310:a:
Beta Software 2.90
GPS:2.10
Nu har jag kollat i min 310:a:
Beta Software 2.90
GPS:2.10
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 18:23Jag lade in Firmwaren på nytt och det står fortfarande
"Beta Software 2.90
GPS: 2.10"EDIT // Mao precis samma som ovanstående
Jag lade in Firmwaren på nytt och det står fortfarande
"Beta Software 2.90
GPS: 2.10"
EDIT // Mao precis samma som ovanstående
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 18:25Anders A, kan du kolla hur mycket minne du använt i din klocka? Funderar på om det kan vara någon bugg när man kommer upp i 30% minne.
Efter jag raderat några rundor ligger "Activity Memory" nu på:
"Memory Used 27%
Laps Used: 36%"Course memory på:
"Mem
Anders A, kan du kolla hur mycket minne du använt i din klocka? Funderar på om det kan vara någon bugg när man kommer upp i 30% minne.
Efter jag raderat några rundor ligger "Activity Memory" nu på:
"Memory Used 27%
Laps Used: 36%"
Course memory på:
"Mem