Quote from Guest on 21 October 2007, 10:15Ni vet de där staplarna med glidande medelvärde bakom? På "Min startsida". Min är väldigt toppig och dalig,,,så som den blir när den är inställd på ganska kort tid, t.ex 7 dagar. Jag har kollat och den står att det ska vara 30 dagar inställd. Jag har dess
Ni vet de där staplarna med glidande medelvärde bakom? På "Min startsida". Min är väldigt toppig och dalig,,,så som den blir när den är inställd på ganska kort tid, t.ex 7 dagar. Jag har kollat och den står att det ska vara 30 dagar inställd. Jag har dess
Quote from Camilla Höög on 21 October 2007, 10:25Jag har inte ens någon möjlighet att göra den inställningen. Den fanns förut, men försvann då Olle lanserade den "nya" startsidan. Den finns alltså kvar för vissa?
Troligtvis så sparas värdet i en cookie. Om du raderar dina cookies med jämna mellanrum så
Jag har inte ens någon möjlighet att göra den inställningen. Den fanns förut, men försvann då Olle lanserade den "nya" startsidan. Den finns alltså kvar för vissa?
Troligtvis så sparas värdet i en cookie. Om du raderar dina cookies med jämna mellanrum så
Quote from Magnus Gelang on 21 October 2007, 12:42Nej jäklar du har rätt,,,,,det jag har ändrat och skrivit 30 dagar på (fast det alltså redan var 30 dagar) är summeringen av topplistan. Jag kollade nogrannare nu och det är ju inte alls mina staplar jag ändrar för 🙁
Olle,,,,,jag vill ha tillbaka knappe
Nej jäklar du har rätt,,,,,det jag har ändrat och skrivit 30 dagar på (fast det alltså redan var 30 dagar) är summeringen av topplistan. Jag kollade nogrannare nu och det är ju inte alls mina staplar jag ändrar för 🙁
Olle,,,,,jag vill ha tillbaka knappe
Quote from Camilla Höög on 21 October 2007, 14:14Jag vill också kunna ändra antalet dagar som medelvärdena beräknas på.
Jag vill också kunna ändra antalet dagar som medelvärdena beräknas på.
Quote from Björn Eriksson on 21 October 2007, 15:33Jag med!
Jag med!
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 15:38Staplar har man i ett diagram... om det nu ska vara petigt med orden.
Staplar har man i ett diagram... om det nu ska vara petigt med orden.
Quote from Magnus Gelang on 21 October 2007, 16:27Ja fast det blåa bakom är en kurva?? Eller?? Jag är inget mattegeni så jag kan inte alla såna där termer 😀
Ja fast det blåa bakom är en kurva?? Eller?? Jag är inget mattegeni så jag kan inte alla såna där termer 😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 16:29Det är absolut en kurva...
Det är absolut en kurva...
Quote from Magnus Gelang on 21 October 2007, 18:01Puh *andas ut*. Då är jag inte helt ute och cyklar iallafall 😀
Puh *andas ut*. Då är jag inte helt ute och cyklar iallafall 😀
Quote from Magnus Gelang on 24 October 2007, 21:55Jag har skickat mess till Olle ang. detta. Så nu ligger bollen hos honom 🙂
Jag har skickat mess till Olle ang. detta. Så nu ligger bollen hos honom 🙂