Quote from Guest on 30 January 2010, 19:48Det finns ju som bekant en funktion där man ställer in motståndet i antal Watt på förhand och så är det motståndet på oberoende vilken kadens man har. Jag har ett problem med det - när jag drar upp det motståndet till runt 400 w lyser "breaklampan" och mo
Det finns ju som bekant en funktion där man ställer in motståndet i antal Watt på förhand och så är det motståndet på oberoende vilken kadens man har. Jag har ett problem med det - när jag drar upp det motståndet till runt 400 w lyser "breaklampan" och mo
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 19:58Låter som du har kalibrerat för mycket broms.
Låter som du har kalibrerat för mycket broms.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:46jag upptäckte att det faktiskt funkade om jag sakta, sakta ökade motståndet... Hur kalibrerar man bromsen egentligen?
jag upptäckte att det faktiskt funkade om jag sakta, sakta ökade motståndet... Hur kalibrerar man bromsen egentligen?
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 15:57Kan oxå vara att du applicerat 400W i en så pass låg hastighet att max broms inte räcker till.
Kan oxå vara att du applicerat 400W i en så pass låg hastighet att max broms inte räcker till.