Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatProblem med topplistan?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har problem med topplistan idag (tror faktiskt att jag hade problem igår också men jag tänkte inte så mycket på det då).

Den är inställd på sju dagar och under de dagarna har jag tränat onsdag - måndag - tisdag (idag), men allt som är med på topplist

Du har inte råkat byta till "Räkna bara de träningsformer som jag markerar i rutan nedanför:"?

Jo! Åh, så enkelt! Tack 🙂

Jag har problem med topplistan.
Jag har startat en låst grupp för mig och mina arbetskompisar. Vi är fyra stycken som har gått med i gruppen men det är bara tre som syns i topplistan. Varför?

Den som inte syns visar sin träning och har tränat inom de s

Äsch! Nu har jag läst bättre...

Är "Alla träningsformer ska räknas." markerat för topplistan?

Vad har den personen som saknas inställt för visning på sina träningspass? Är det "Visa bara för mina träningskompisar" eller "Visa för alla"?
Om det är det förstnämnda så är jag osäker på om

Tack! Tror det var den diskussionen jag sökte från början. .

Dock; Den person det gäller visar sin träning för alla och jag har makerat att alla träningsformer i Funbeat räknas. Trots det finns personen i fråga inte med på topplistan.

Vad är det då för

Jag tror fortfarande det är det som är fel 🙂

Det är nog dags att kolla på personens kalender och se hur det ser ut. Om du inte vill posta vem det är så kan du skicka det i ett privat meddelande.

Du har rätt. Träningen är bara synlig för träningskompisarna och då syns den inte på topplistan. Där har vi ägget som Columbus sa när han upptäckte Västindien.

Jag har också en undran om topplistan därför fortsätter jag på denna tråd... Min stapel är både mörkgrön och ljusgrön.. Varför är det så? Jag har inställt på att alla träningsforner ska räknas.

12