Quote from Guest on 23 June 2009, 13:54Jag har problem med topplistan idag (tror faktiskt att jag hade problem igår också men jag tänkte inte så mycket på det då).
Den är inställd på sju dagar och under de dagarna har jag tränat onsdag - måndag - tisdag (idag), men allt som är med på topplist
Jag har problem med topplistan idag (tror faktiskt att jag hade problem igår också men jag tänkte inte så mycket på det då).
Den är inställd på sju dagar och under de dagarna har jag tränat onsdag - måndag - tisdag (idag), men allt som är med på topplist
Quote from Camilla Höög on 23 June 2009, 14:04Du har inte råkat byta till "Räkna bara de träningsformer som jag markerar i rutan nedanför:"?
Du har inte råkat byta till "Räkna bara de träningsformer som jag markerar i rutan nedanför:"?
Quote from mårten jansson on 23 June 2009, 14:17Jo! Åh, så enkelt! Tack 🙂
Jo! Åh, så enkelt! Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 09:36Jag har problem med topplistan.
Jag har startat en låst grupp för mig och mina arbetskompisar. Vi är fyra stycken som har gått med i gruppen men det är bara tre som syns i topplistan. Varför?Den som inte syns visar sin träning och har tränat inom de s
Jag har problem med topplistan.
Jag har startat en låst grupp för mig och mina arbetskompisar. Vi är fyra stycken som har gått med i gruppen men det är bara tre som syns i topplistan. Varför?
Den som inte syns visar sin träning och har tränat inom de s
Quote from ellen olsson on 11 February 2010, 09:44Äsch! Nu har jag läst bättre...
Äsch! Nu har jag läst bättre...
Quote from Camilla Höög on 11 February 2010, 12:54Är "Alla träningsformer ska räknas." markerat för topplistan?
Vad har den personen som saknas inställt för visning på sina träningspass? Är det "Visa bara för mina träningskompisar" eller "Visa för alla"?
Om det är det förstnämnda så är jag osäker på om
Är "Alla träningsformer ska räknas." markerat för topplistan?
Vad har den personen som saknas inställt för visning på sina träningspass? Är det "Visa bara för mina träningskompisar" eller "Visa för alla"?
Om det är det förstnämnda så är jag osäker på om
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:10Tack! Tror det var den diskussionen jag sökte från början. .
Dock; Den person det gäller visar sin träning för alla och jag har makerat att alla träningsformer i Funbeat räknas. Trots det finns personen i fråga inte med på topplistan.
Vad är det då för
Tack! Tror det var den diskussionen jag sökte från början. .
Dock; Den person det gäller visar sin träning för alla och jag har makerat att alla träningsformer i Funbeat räknas. Trots det finns personen i fråga inte med på topplistan.
Vad är det då för
Quote from Camilla Höög on 11 February 2010, 13:13Jag tror fortfarande det är det som är fel 🙂
Det är nog dags att kolla på personens kalender och se hur det ser ut. Om du inte vill posta vem det är så kan du skicka det i ett privat meddelande.
Jag tror fortfarande det är det som är fel 🙂
Det är nog dags att kolla på personens kalender och se hur det ser ut. Om du inte vill posta vem det är så kan du skicka det i ett privat meddelande.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:19Du har rätt. Träningen är bara synlig för träningskompisarna och då syns den inte på topplistan. Där har vi ägget som Columbus sa när han upptäckte Västindien.
Du har rätt. Träningen är bara synlig för träningskompisarna och då syns den inte på topplistan. Där har vi ägget som Columbus sa när han upptäckte Västindien.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 12:44Jag har också en undran om topplistan därför fortsätter jag på denna tråd... Min stapel är både mörkgrön och ljusgrön.. Varför är det så? Jag har inställt på att alla träningsforner ska räknas.
Jag har också en undran om topplistan därför fortsätter jag på denna tråd... Min stapel är både mörkgrön och ljusgrön.. Varför är det så? Jag har inställt på att alla träningsforner ska räknas.