Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Sorteringen när jag ska välja träningsform fungerar dåligt.
När jag skriver in F&S (för att hitta alla dessa pass) så hittar den inte dem. Bara träningsformer jag haft förut plus några till till synes slumpvisa pass visas.

Sant, det verkar som att kombinationen "F&S", jag tror på grund av & tecknet, inte söks ordentligt i listan. För mig hittar han Afro Dans och alla möjliga saker, och sen några F&S på botten, men jag kan inte avgöra om det är alla.

Skriv istället "S -" så får du först en lista på alla Dans - ...." och sedan kommer alla F&S -varianterna.

Välj "Gympa" istället sen kan du specificera i kommentarsfältet att det var "Dans med liten boll" eller vad som helst. Varför måste det "finnas"?

Nu tror jag du läste slarvigt Christer, träningsformerna finns redan.

Right on the money Christer! Varje sorts gympa - med pinne, med boll, i vatten, etc. - måste inte nödvändigtvis finnas som egen träningsform, utan kan gott uppgå i "Gympa", med vidhängande specifikationer i kommentarfältet.

Fler som läste slarvigt? 😉

Magnus jag tror att du missförstod mig - men isf var det mitt fel. Jag räknade med att du kommer ihåg/läste den debatt som fanns tidigare.

Mitt hopp och min dröm är att Olle gör om listan till att bara innehålla diverse grundformer av träning (som jag nä

Passen på Friskis är så olika att det är bra med olika namn på dem.

Tack för tipsen. Det fungerat om man utesluter F&S ur sökfrasen.

Man undrar nyfiket vad det är som är SÅ olika på F&S - Cirkelgym, F&S - Cirkelgym 75, och F&S - Cirkelgym/Indoor w. Är de passen olika på samma sätt som Löpning är olika Simning?

12