Quote from Guest on 30 July 2009, 10:36Nu de sista gångerna när jag registrerat ny träning så kommer inte alla träningsformer upp som jag valt innan. Nu står det bara 3 stycken längst upp i rullmenyn, trots att jag registrerat fler träningsformer än det. Jag får rulla igenom hela menyn varje g
Nu de sista gångerna när jag registrerat ny träning så kommer inte alla träningsformer upp som jag valt innan. Nu står det bara 3 stycken längst upp i rullmenyn, trots att jag registrerat fler träningsformer än det. Jag får rulla igenom hela menyn varje g
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:46Så gör min kalender bara om det gått så länge att träningsformen inte syns i kalendern längre.
Så gör min kalender bara om det gått så länge att träningsformen inte syns i kalendern längre.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:48Också undrat. Tack för upplysning.
Också undrat. Tack för upplysning.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:49Kanske är därför då. Har inte varit här på ett tag, så då kanske det inte är så konstigt 🙂
Kanske är därför då. Har inte varit här på ett tag, så då kanske det inte är så konstigt 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:51Låter troligt! 🙂
Låter troligt! 🙂
Quote from Camilla Höög on 31 July 2009, 10:23Ett tips för att hitta träningstypen lite snabbare är att trycka på första bokstaven i namnet på träningstypen, t.ex. c för cykling (sen trycker man på nedåtknapp för att välja rätt alternativ.)
I Firefox går det även att skriva flera bokstäver i ordet, t
Ett tips för att hitta träningstypen lite snabbare är att trycka på första bokstaven i namnet på träningstypen, t.ex. c för cykling (sen trycker man på nedåtknapp för att välja rätt alternativ.)
I Firefox går det även att skriva flera bokstäver i ordet, t
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:03Är man snabb går det bra att skriva löp för löpning i IE också!
Är man snabb går det bra att skriva löp för löpning i IE också!
Quote from Camilla Höög on 3 August 2009, 17:10Det stämmer. Microsoft lade till det i senaste eller förra versionen av IE.
Det stämmer. Microsoft lade till det i senaste eller förra versionen av IE.