Quote from Guest on 4 March 2011, 18:18x
x
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:28Bra, de bästa programmerarna skriver självreparerande kod.
Bra, de bästa programmerarna skriver självreparerande kod.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 21:40Ha-ha. Jag hade lyckats stänga ute mig själv delvis från mitt eget konto. Bytte e-postadress här och skulle få ett vidimeringsmail som aldrig kom. Jag kom in här på Bettan, men hade ingen kalender "användaren finns inte längre på Funbeat". Gissa om panik!
Ha-ha. Jag hade lyckats stänga ute mig själv delvis från mitt eget konto. Bytte e-postadress här och skulle få ett vidimeringsmail som aldrig kom. Jag kom in här på Bettan, men hade ingen kalender "användaren finns inte längre på Funbeat". Gissa om panik!
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 21:51Oj, är man inte på FunBett så finns man inte. Skrämmande 🙂
Oj, är man inte på FunBett så finns man inte. Skrämmande 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 01:04X+X...
X+X...
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 07:47Ja Leif, för ett ögonblick så tappade allt sin mening liksom.... 😉
Ja Leif, för ett ögonblick så tappade allt sin mening liksom.... 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 10:50Kristina, undrar hur mycket pulsen steg när du var "borta"? Du kanske kan regga det som ett tröskelpass?! 🙂
Kristina, undrar hur mycket pulsen steg när du var "borta"? Du kanske kan regga det som ett tröskelpass?! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 22:21Eller Hyperventilation? VO2Max-pass?
Eller Hyperventilation? VO2Max-pass?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 07:19Precis - läge för maxpulstest nästintill. 😀
Den träning som inte finns reggad på Bettan har aldrig ägt rum. Jag hade fått börja om från början med jogga 1 minut - gå 10 minuter. (#)
Precis - läge för maxpulstest nästintill. 😀
Den träning som inte finns reggad på Bettan har aldrig ägt rum. Jag hade fått börja om från början med jogga 1 minut - gå 10 minuter. (#)
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 13:45"Den träning som inte finns reggad på Bettan har aldrig ägt rum. Jag hade fått börja om från början med jogga 1 minut - gå 10 minuter."
Det hade i sanning varit en utmaning för dig :D:D
"Den träning som inte finns reggad på Bettan har aldrig ägt rum. Jag hade fått börja om från början med jogga 1 minut - gå 10 minuter."
Det hade i sanning varit en utmaning för dig :D:D