Quote from Guest on 20 May 2013, 23:43Har helt plötsligt fått problem att spara träningspass. Importerade från Garmin, och det gick bra ända tills jag kom till sista steget, "spara". Då sätter de "snurrande pilarna" igång, men det händer ingenting.
När jag avbryter och tittar på passet i min
Har helt plötsligt fått problem att spara träningspass. Importerade från Garmin, och det gick bra ända tills jag kom till sista steget, "spara". Då sätter de "snurrande pilarna" igång, men det händer ingenting.
När jag avbryter och tittar på passet i min
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 23:53Skam den som ger sig.. Nu fungerade det helt plötsligt.. 🙂
Skam den som ger sig.. Nu fungerade det helt plötsligt.. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 13:41Samma problem som du beskriver, bytte användaragent i Safari till Explorer 9. Funkar! Funbeat får se över sitt stöd för Mac-Safari.
Samma problem som du beskriver, bytte användaragent i Safari till Explorer 9. Funkar! Funbeat får se över sitt stöd för Mac-Safari.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 10:19Vi jobbar på en lösning som vi kommer ladda upp idag eller imorgon.
Vi jobbar på en lösning som vi kommer ladda upp idag eller imorgon.
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 19:10Råkade ut för samma sak igen, precis nu. Gick inte att spara, bytte användaragent till IE9 - funkade med en gång.
Råkade ut för samma sak igen, precis nu. Gick inte att spara, bytte användaragent till IE9 - funkade med en gång.