Quote from Guest on 24 March 2013, 16:11Känns frågan igen? 🙁
Letat runt lite bland gamla frågor angående samma problem men jag får ingen ordning på det i alla fall.
När jag pluggar i klockan så börjar den ladda batteriet med en gång. När jag sedan ska överföra från klocka till datorn så hit
Känns frågan igen? 🙁
Letat runt lite bland gamla frågor angående samma problem men jag får ingen ordning på det i alla fall.
När jag pluggar i klockan så börjar den ladda batteriet med en gång. När jag sedan ska överföra från klocka till datorn så hit
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 16:21http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1278724
Kan vara svaret om du har tur!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1278724
Kan vara svaret om du har tur!
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 17:10Hjälpte tyvärr inte.
Hjälpte tyvärr inte.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:26Gör rent och kontrollera kontaktstiften i dockan och på klockan. Fixade mina problem.
Gör rent och kontrollera kontaktstiften i dockan och på klockan. Fixade mina problem.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 21:21@Magnus
Kan det vara fel på kontakterna/överföringen fast den laddar batteriet som den ska?
Hur eller hur ska jag rengöra kontakterna iaf.
@Magnus
Kan det vara fel på kontakterna/överföringen fast den laddar batteriet som den ska?
Hur eller hur ska jag rengöra kontakterna iaf.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 23:13Japp, två kontakter för att ladda och två för att prata. En av dessa hade i mitt fall blivit kaputt (guldet lossnat), så det gick att ladda men ej föra över.
Japp, två kontakter för att ladda och två för att prata. En av dessa hade i mitt fall blivit kaputt (guldet lossnat), så det gick att ladda men ej föra över.
Quote from Funbeat user on 29 March 2013, 20:44Jag upplever att 305:an överför bättre efter att den fått ladda en stund, får flest problem om jag försöker överföra på en gång. Likadant om man har många pass i 305:an, ser till att rensa lite då och då. De senaste dagarna har överföringarna funkat väldi
Jag upplever att 305:an överför bättre efter att den fått ladda en stund, får flest problem om jag försöker överföra på en gång. Likadant om man har många pass i 305:an, ser till att rensa lite då och då. De senaste dagarna har överföringarna funkat väldi
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 20:13Har fått iordning på det, för stunden i alla fall.
Har fått iordning på det, för stunden i alla fall.