Quote from Guest on 3 July 2007, 20:43Tidigare har man ju i kollumnen längst till höger kunnat se antal minuter och procenten av målet (om man har veckomål), men nu är det borta. Varför??
Tidigare har man ju i kollumnen längst till höger kunnat se antal minuter och procenten av målet (om man har veckomål), men nu är det borta. Varför??
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 20:53Det undrar jag med 🙂
Det undrar jag med 🙂
Quote from Magnus Gelang on 7 July 2007, 23:11Lyfter tråden nu när jag ser i en annan tråd att Olle är här 🙂
Lyfter tråden nu när jag ser i en annan tråd att Olle är här 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 00:28Mina procent är också borta...
Mina procent är också borta...
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 21:04mina oxo, saknar dom (#)
mina oxo, saknar dom (#)
Quote from Funbeat user on 9 July 2007, 11:58Det går att se procent av mina mål om man klickar på "Mina mål" bredvid "Visa i kalender" och "Visa i diagram". Jag saknade också uppgiften längst till höger i kalendern först men denna är tydlig och bra och jag tror att det är den uppgift ni frågar efter
Det går att se procent av mina mål om man klickar på "Mina mål" bredvid "Visa i kalender" och "Visa i diagram". Jag saknade också uppgiften längst till höger i kalendern först men denna är tydlig och bra och jag tror att det är den uppgift ni frågar efter
Quote from Magnus Gelang on 9 July 2007, 13:39Jo fast jag vill ha procenten i kalendern också 🙂
Jo fast jag vill ha procenten i kalendern också 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2007, 13:59visst att man kan se procenten i "mina mål" man jag vill ändå ha det i almanackan, det ger mig den överblick jag vill ha...(H)
visst att man kan se procenten i "mina mål" man jag vill ändå ha det i almanackan, det ger mig den överblick jag vill ha...(H)
Quote from mårten jansson on 9 July 2007, 14:36kalendern ska ju allt finnas samlat i. Det är ju där man lätt får överblick över sin träning - det ska inte behövas en massa pendlande fram och tillbaka mellan olika ställen.
kalendern ska ju allt finnas samlat i. Det är ju där man lätt får överblick över sin träning - det ska inte behövas en massa pendlande fram och tillbaka mellan olika ställen.
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 11:08Snart kommer procenten tillbaka! Håll ut nån dag bara.
Snart kommer procenten tillbaka! Håll ut nån dag bara.