Quote from Guest on 7 September 2012, 10:52Hej
Jag ändrade min profilbild på nätet, men det är fortfarande (efter flera månader) den gamla bilden i appen som visas för mina vänner.
Hur får jag till att ändringen går igenom??
Hej
Jag ändrade min profilbild på nätet, men det är fortfarande (efter flera månader) den gamla bilden i appen som visas för mina vänner.
Hur får jag till att ändringen går igenom??
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 11:02eftersom det inte syns hos dina vänner skulle jag gissa att problem ligger hos de och inte appen.
eftersom det inte syns hos dina vänner skulle jag gissa att problem ligger hos de och inte appen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 11:11men jag ser ju också den gamla bilden...
men jag ser ju också den gamla bilden...
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 11:32vad är det för telefon? jag uppdaterade min porfilbild för inte länge sedan och den kom upp nästan på en gång. det kan var att jag startade om min telefon en gång pga något annat. men på iphone gick det bra.
vad är det för telefon? jag uppdaterade min porfilbild för inte länge sedan och den kom upp nästan på en gång. det kan var att jag startade om min telefon en gång pga något annat. men på iphone gick det bra.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 12:47Testa att logga ut och sen logga in igen i appen. Det hjäpte för mig iaf.
Testa att logga ut och sen logga in igen i appen. Det hjäpte för mig iaf.
Quote from Elias Engqvist on 7 September 2012, 12:53Vilka ser vad var?
Det var lite oklart!Ser du den nya bilden på datorn?
Ser dina vänner nya bilden på datorn?
Ser du den nya bilden i telefonen?
Ser dina vänner den gamla bilden i telefonen under rubriken "Nytt på Funbeat"?Isf tror jag att dina vänn
Vilka ser vad var?
Det var lite oklart!
Ser du den nya bilden på datorn?
Ser dina vänner nya bilden på datorn?
Ser du den nya bilden i telefonen?
Ser dina vänner den gamla bilden i telefonen under rubriken "Nytt på Funbeat"?
Isf tror jag att dina vänn
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:05Refresh, och/eller rensa cache. På Windows är det F5 oklart hur man gör det på surfplatta, telefon och Mac (för mig).
Refresh, och/eller rensa cache. På Windows är det F5 oklart hur man gör det på surfplatta, telefon och Mac (för mig).
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:26Det är några i tråden som behöver refreshas. Hur gör jag det?
Det är några i tråden som behöver refreshas. Hur gör jag det?
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:28"Det är några i tråden som behöver refreshas. Hur gör jag det?"
Lättaste är om du gå in till Mina inställningar och sedan klicka på "Avregistrera"
(H)
"Det är några i tråden som behöver refreshas. Hur gör jag det?"
Lättaste är om du gå in till Mina inställningar och sedan klicka på "Avregistrera"
(H)
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:33Jag ser ändå den där LSD-gubben.
Jag ser ändå den där LSD-gubben.