Quote from Guest on 8 February 2013, 19:27Hej,
Vilken mjukvara rekommenderas för loggning och analys av träningspass från en garmin 910XT. Jag sysslar huvudsakligen med löpning, längdskidåkning, simning och cykling.Jag har precis köpt klockan och hittils endast testat garmin connect. Till min g
Hej,
Vilken mjukvara rekommenderas för loggning och analys av träningspass från en garmin 910XT. Jag sysslar huvudsakligen med löpning, längdskidåkning, simning och cykling.
Jag har precis köpt klockan och hittils endast testat garmin connect. Till min g
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 19:37Varför inte fortsätta med Sporttracks? Firstbeat har jag bara kollat lite ytligt på, men kan ju vara ett alternativ nu när klockan kan leverera R-R data.
Varför inte fortsätta med Sporttracks? Firstbeat har jag bara kollat lite ytligt på, men kan ju vara ett alternativ nu när klockan kan leverera R-R data.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 00:23Jag har kört FirstBeat sedan i somras och gillar programmet skarpt.
Det funkar inte så bra för styrketräning, men för all konditionsträning så funkar det perfekt.
Du kan testa det gratis i 2 veckor.
Men du måste starta programmet för att i Firstbeat aktiv
Jag har kört FirstBeat sedan i somras och gillar programmet skarpt.
Det funkar inte så bra för styrketräning, men för all konditionsträning så funkar det perfekt.
Du kan testa det gratis i 2 veckor.
Men du måste starta programmet för att i Firstbeat aktiv
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 17:21Tack Niklas. Bra tips som jag ska testa.
Tack Niklas. Bra tips som jag ska testa.
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 14:51Med i FirstBeat så får du även deras "white paper" som dom har baserat programmet på. Orkar man läsa igenom det så får man mycket info som kan vara bra för det egna upplägget.
Med i FirstBeat så får du även deras "white paper" som dom har baserat programmet på. Orkar man läsa igenom det så får man mycket info som kan vara bra för det egna upplägget.