Quote from Guest on 27 April 2011, 16:52Mölndal Outdoor och Råda Säteri bjuder härmed in dig till ett tillfälle att
prova på triathlon - simma, cykla och springa i en följd.Ett tillfälle för att få träning inför kommande säsong.
Nybörjare eller van triatlet, alla är välkomna!Boka redan nu
Mölndal Outdoor och Råda Säteri bjuder härmed in dig till ett tillfälle att
prova på triathlon - simma, cykla och springa i en följd.
Ett tillfälle för att få träning inför kommande säsong.
Nybörjare eller van triatlet, alla är välkomna!
Boka redan nu
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 17:02Som den nybörjare man är så låter detta som en självklarhet!
Vet ni vad det brukar vara för temperatur på vattnet? Misstänker att det är våtdräkt som gäller iaf för 400m eller?
Som den nybörjare man är så låter detta som en självklarhet!
Vet ni vad det brukar vara för temperatur på vattnet? Misstänker att det är våtdräkt som gäller iaf för 400m eller?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 09:04Jocke,
det kommer nog att vara rätt så skönt i vattnet, säkert en 15-16 grader 😉 iaf om detta goa vädret håller i sig...Men tanken är ju att man ska få träna under tävlingslika former, så då är det ju bäst att köra med våtdräkt så du får känna på hur
Jocke,
det kommer nog att vara rätt så skönt i vattnet, säkert en 15-16 grader 😉 iaf om detta goa vädret håller i sig...
Men tanken är ju att man ska få träna under tävlingslika former, så då är det ju bäst att köra med våtdräkt så du får känna på hur
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:22Hej!
Nu är det ett fyrtiotal som anmält sig via mail, via facebook och här på funbeat, kul!
Än så länge ser väderprognosen hygglig ut för måndagen, 15 grader och uppehåll.Vi ses, välkomna!
/Johan
Hej!
Nu är det ett fyrtiotal som anmält sig via mail, via facebook och här på funbeat, kul!
Än så länge ser väderprognosen hygglig ut för måndagen, 15 grader och uppehåll.
Vi ses, välkomna!
/Johan
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 15:50Aaaargh! Detta lät ju som en supergrej för mig som igår precis anmält mig till mitt första sprint/motionstriathlon. Men nu är jag givetvis redan uppbokad på annat på måndagskvällen...... :´(
Någon som vet om några liknande upplägg/aktiviteter innan augus
Aaaargh! Detta lät ju som en supergrej för mig som igår precis anmält mig till mitt första sprint/motionstriathlon. Men nu är jag givetvis redan uppbokad på annat på måndagskvällen...... :´(
Någon som vet om några liknande upplägg/aktiviteter innan augus
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 22:11Tack för ett supertrevligt arrangemang!
Tack för ett supertrevligt arrangemang!
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 10:50Hej!
Tack till alla som var med igår, alla ni som körde, alla ni som hjälpte till och givetvis stort tack till Råda Säteri som lät oss använda området och fixade kanonkäk!
Eftersom det funkade så bra kör vi snart igen, håll utkik så återkommer vi med ny
Hej!
Tack till alla som var med igår, alla ni som körde, alla ni som hjälpte till och givetvis stort tack till Råda Säteri som lät oss använda området och fixade kanonkäk!
Eftersom det funkade så bra kör vi snart igen, håll utkik så återkommer vi med ny
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 11:54Tack för en väldigt trevlig aktivitet.
Tack för en väldigt trevlig aktivitet.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:10Suveränt att det blir fler tillfällen, då jag missade denna omgång. Skall hålla ögonen öppna! (t+)
Suveränt att det blir fler tillfällen, då jag missade denna omgång. Skall hålla ögonen öppna! (t+)
Quote from Fredrik Petersson on 3 June 2011, 09:16Hej alla,
I väntan på nästa Tri träning så är ni alla välkomna att testa på våra Duathlon träningar på måndagar. Mer info på http://www.molndaloutdoor.se/Fler bilder från tävlingen finns här. https://picasaweb.google.com/101666495876326180028
Hej alla,
I väntan på nästa Tri träning så är ni alla välkomna att testa på våra Duathlon träningar på måndagar. Mer info på http://www.molndaloutdoor.se/
Fler bilder från tävlingen finns här. https://picasaweb.google.com/101666495876326180028