Quote from Guest on 11 April 2006, 21:56Någon som vet var jag kan prova ut ett par löpskor i Örebro? Behöver testa och se vilken sort jag ska ha eftersom jag får ont i smalbenen av mina nuvarande...
Någon som vet var jag kan prova ut ett par löpskor i Örebro? Behöver testa och se vilken sort jag ska ha eftersom jag får ont i smalbenen av mina nuvarande...
Quote from Ragnhild Svens on 11 April 2006, 22:06Team Sportia på Träffpunkt vid Våghustorget har löpband mm.
Team Sportia på Träffpunkt vid Våghustorget har löpband mm.
Quote from Fredrik Lotind on 11 April 2006, 22:09Tackar 🙂
Tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 12:40Läste någonstans att Löplabbet skulle öppna i Örebro...
Läste någonstans att Löplabbet skulle öppna i Örebro...
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 02:24Är det inte löplabbet som ligger i träffpunkt?
Var och provade ut skor i en jätte bra butik, super trevlig och kunnig personal. Fick springa på löpband medan de filmade när jag sprang med de olika skorna. Minns inte vad affären heter, löpex?? Den ligger
Är det inte löplabbet som ligger i träffpunkt?
Var och provade ut skor i en jätte bra butik, super trevlig och kunnig personal. Fick springa på löpband medan de filmade när jag sprang med de olika skorna. Minns inte vad affären heter, löpex?? Den ligger
Quote from Lydia Stoyanova on 16 May 2010, 14:52Även jag kan rekommendera Löpex. Entusiastdrivet ställe. Mer kompetent butik är svår att hitta.
Även jag kan rekommendera Löpex. Entusiastdrivet ställe. Mer kompetent butik är svår att hitta.