Quote from Guest on 11 February 2012, 10:38Halloj!
Har en ide!
Tänkte att jag skulle koppla ihop min blogg med denna sida genom att visa min träningsdagbok på en separat sida i min blogg. Eller kanske lägga in mina vanligaste träningsformer i min sidopanel.
Bra marknadföring för Funbeat och et
Halloj!
Har en ide!
Tänkte att jag skulle koppla ihop min blogg med denna sida genom att visa min träningsdagbok på en separat sida i min blogg. Eller kanske lägga in mina vanligaste träningsformer i min sidopanel.
Bra marknadföring för Funbeat och et
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2012, 10:48Med hjälp av RSS går det!
Med hjälp av RSS går det!
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 11:20Men hur aktiverar man RSS i den nya designen? Har letat som en tokig efter det. SBS som vanligt antar jag...
Men hur aktiverar man RSS i den nya designen? Har letat som en tokig efter det. SBS som vanligt antar jag...
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 11:26Jag troooor att användaren du vill följa måste aktivera den funktionen under Mina Inställningar för att det ska gå.
Jag troooor att användaren du vill följa måste aktivera den funktionen under Mina Inställningar för att det ska gå.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 11:30På din profilsida lägger du till fältet RSS-flöden (eller vad det nu heter) genom att klicka på "Välj vad som ska visas i den här kolumnen".
På din profilsida lägger du till fältet RSS-flöden (eller vad det nu heter) genom att klicka på "Välj vad som ska visas i den här kolumnen".
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 11:36Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 16:39Vassego. Det går inte att låta dig tro det är SBS när det är så svårt att hitta 🙂
Vassego. Det går inte att låta dig tro det är SBS när det är så svårt att hitta 🙂