Quote from Guest on 17 August 2009, 13:27Tjenis!
Skulle vilja ha en bockruta att kryssa för att göra enskilda pass publika. Nu är det väl allt eller inget som gäller.
Så t ex skulle jag vilja kunna hålla min vardagliga träning hemlig för offentligheten men sedan göra enskilda pass publika, som
Tjenis!
Skulle vilja ha en bockruta att kryssa för att göra enskilda pass publika. Nu är det väl allt eller inget som gäller.
Så t ex skulle jag vilja kunna hålla min vardagliga träning hemlig för offentligheten men sedan göra enskilda pass publika, som
Quote from Camilla Höög on 17 August 2009, 13:37Har du råkat ut för att någon vill se enskilda pass eller har du hittat på behovet själv?
Har du råkat ut för att någon vill se enskilda pass eller har du hittat på behovet själv?
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 14:34Kan vara bra om man normalt sett inte vill visa sin träning, men sen går med i en grupp som har ett gruppmål om man kunde göra de pass som ingår i gruppmålet publika för då skulle de också räknas.
Kan vara bra om man normalt sett inte vill visa sin träning, men sen går med i en grupp som har ett gruppmål om man kunde göra de pass som ingår i gruppmålet publika för då skulle de också räknas.
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 17:36Nja, både ock kanske.
Jag tycker det är lite kul att kolla på andras noteringar som deltagit i stora evenemang som t ex Cykelvasan. Då vill jag ju kunna bjuda på mina egna också utan att för den delen visa upp min träning till allmän beskådan.
/Fredrik
Nja, både ock kanske.
Jag tycker det är lite kul att kolla på andras noteringar som deltagit i stora evenemang som t ex Cykelvasan. Då vill jag ju kunna bjuda på mina egna också utan att för den delen visa upp min träning till allmän beskådan.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 22:54Det finns blogg.
Det finns blogg.
Quote from Therese Woodhill on 23 August 2009, 20:50Är andra kissnödiga åt dig, AA?
Är andra kissnödiga åt dig, AA?
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 21:02Tja...nu har jag faktiskt fått en del undringar över mina vad jag i alla fall tycker så fantastiska å supersnabba träningspass.En kul undring var förra veckan: "hur kan du springa så fort när du springer så långsamt"????...Tja visst är det mysko. En träni
Tja...nu har jag faktiskt fått en del undringar över mina vad jag i alla fall tycker så fantastiska å supersnabba träningspass.En kul undring var förra veckan: "hur kan du springa så fort när du springer så långsamt"????...Tja visst är det mysko. En träni