Quote from Guest on 7 February 2013, 22:52Mitt pulsband har ärgat, så jag är intresserad av att köpa ett. Någon som har ett till salu?
Mitt pulsband har ärgat, så jag är intresserad av att köpa ett. Någon som har ett till salu?
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 23:02Kan du inte reklamera hos Garmin - inom tre år från köpet.
Kolla!
Kan du inte reklamera hos Garmin - inom tre år från köpet.
Kolla!
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 09:12Ska testa - men det blr nog svårt, för jag har fått det av vänner som köpte det i USA för två år sedan.
Ska testa - men det blr nog svårt, för jag har fått det av vänner som köpte det i USA för två år sedan.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 17:33Jag lovar dig att det blir kalla handen från Garmin Sweden. Det är knappt man får service om den är köpt i Sverige.
Jag lovar dig att det blir kalla handen från Garmin Sweden. Det är knappt man får service om den är köpt i Sverige.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 17:37Då måste jag ha haft en himla tur, för jag lyckades få ett nytt pulsband till min Garmin under garantin, trots att klockan var USA-köpt. Nu har jag lyckats ha sönder glaset, men det är väl knappast ett garantiärende ens för en svensk klocka. Eltejp gör jo
Då måste jag ha haft en himla tur, för jag lyckades få ett nytt pulsband till min Garmin under garantin, trots att klockan var USA-köpt. Nu har jag lyckats ha sönder glaset, men det är väl knappast ett garantiärende ens för en svensk klocka. Eltejp gör jo
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 17:53Jag har fått jättebra hjälp från Garmin Sverige! Tycker också att många skriver om det här. Trist att du inte fått hjälp Johan.
Jag har fått jättebra hjälp från Garmin Sverige! Tycker också att många skriver om det här. Trist att du inte fått hjälp Johan.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 19:35Min erfarenhet är att servicen är bra på saker köpta i Sverige. De har bytt mina mjuka pulsband 4-5 ggr utan knot. Synd bara att de inte kan hålla bättre...
Min erfarenhet är att servicen är bra på saker köpta i Sverige. De har bytt mina mjuka pulsband 4-5 ggr utan knot. Synd bara att de inte kan hålla bättre...