Quote from Guest on 13 November 2011, 17:10Jag har nyss köpt en Elite Realaxiom trainer o undrar vilken typ av pulsband som är kompatibelt med systemet.
Jag har nyss köpt en Elite Realaxiom trainer o undrar vilken typ av pulsband som är kompatibelt med systemet.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:20Jag har en likadan sen ett år, varit en del strul med kontrollen inkl pulsmätaren och även själva motordelen som jag fått byta ut. Det är Shimano i sverige som har agenturen. Fått bra hjälp o service av dom. Äntligen fått ordning på det mesta, grymt kul o
Jag har en likadan sen ett år, varit en del strul med kontrollen inkl pulsmätaren och även själva motordelen som jag fått byta ut. Det är Shimano i sverige som har agenturen. Fått bra hjälp o service av dom. Äntligen fått ordning på det mesta, grymt kul o
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:42Har de maxtider där också?
Har de maxtider där också?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 18:22Är inte säker på vad du menar med maxtider men "alla data" finns, medel max på kadens, puls hastighet lutning om du kört sånt program. Programmet ger mycket fin uppföljningsdata med en massa kurvor som är kul att jämföra sig från gång till gång. Kolla på
Är inte säker på vad du menar med maxtider men "alla data" finns, medel max på kadens, puls hastighet lutning om du kört sånt program. Programmet ger mycket fin uppföljningsdata med en massa kurvor som är kul att jämföra sig från gång till gång. Kolla på
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 10:06David menar förstås TdF maxtider på etapperna... Han är full med humor!
David menar förstås TdF maxtider på etapperna... Han är full med humor!