Quote from Guest on 28 March 2011, 09:42Hej
Har precis köpt en 305, men får inte pulsbandet att fungera. Jag har synkat med klockan ett antal gånger, utan att få det att fungera. Möjligtvis att det är något fel på själva pulsbandet. Jag har bytt batteri och testat och klockan fungerar som den
Hej
Har precis köpt en 305, men får inte pulsbandet att fungera. Jag har synkat med klockan ett antal gånger, utan att få det att fungera. Möjligtvis att det är något fel på själva pulsbandet. Jag har bytt batteri och testat och klockan fungerar som den
Quote from Camilla Höög on 28 March 2011, 09:52Har du fuktat kontaktytorna på pulsbandet tillräckligt?
Har du fuktat kontaktytorna på pulsbandet tillräckligt?
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 10:24Ja, jag har till och med kört ett löppass och blivit riktigt svettig, men det händer ändå inget.
Ja, jag har till och med kört ett löppass och blivit riktigt svettig, men det händer ändå inget.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 13:38Bandet måste fuktas innan det sätts på.
Bandet måste fuktas innan det sätts på.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 14:07Om batteriet är i, så är nog bandet trasigt. Be att få ett nytt?
Om batteriet är i, så är nog bandet trasigt. Be att få ett nytt?
Quote from Christer Berg on 28 March 2011, 16:59Testa att para om bältet med klockan.
Testa att para om bältet med klockan.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 14:35När du säger att "Jag har synkat med klockan ett antal gånger", hur menar du då?
När du säger att "Jag har synkat med klockan ett antal gånger", hur menar du då?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 15:12Har du testat klockans kontakt med bandet utan kläder på? Vissa kläder har en statisk elektricitet som stör ut kontakten.
Är batteriet rätt, dvs. 3 V/ 3,2 mm?
Sedan är manliga håriga bringor något som kan störa kontakten oxå.
Rekommenderar dig att köpa el
Har du testat klockans kontakt med bandet utan kläder på? Vissa kläder har en statisk elektricitet som stör ut kontakten.
Är batteriet rätt, dvs. 3 V/ 3,2 mm?
Sedan är manliga håriga bringor något som kan störa kontakten oxå.
Rekommenderar dig att köpa el
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 10:20Det verkar vara fel på pulsbandet. Jag ska skicka tillbaka det till Garmin, så får vi se om de kan fixa det eller byta ut. Det verkar vara väldigt ovanligt att pulsbandet inte fungerar, men jag har väl haft otur. Tack ändå för svaren !!!
Det verkar vara fel på pulsbandet. Jag ska skicka tillbaka det till Garmin, så får vi se om de kan fixa det eller byta ut. Det verkar vara väldigt ovanligt att pulsbandet inte fungerar, men jag har väl haft otur. Tack ändå för svaren !!!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 12:13När det gäller varianten som knäpps ihop mha sensorn är det inte så ovanligt att det är glapp.
När det gäller varianten som knäpps ihop mha sensorn är det inte så ovanligt att det är glapp.