Quote from Guest on 17 May 2010, 23:08Hej,
Ska springa Göteborgs varvet för första gången nu till kommande helg.
Jag har en Forerunner 305 men har enbart använt den till att mäta distans, ta tid och se till så jag håller ett bra tempo.
Men om jag nu ska springa gbg-varvet hur nyttjar jag klo
Hej,
Ska springa Göteborgs varvet för första gången nu till kommande helg.
Jag har en Forerunner 305 men har enbart använt den till att mäta distans, ta tid och se till så jag håller ett bra tempo.
Men om jag nu ska springa gbg-varvet hur nyttjar jag klo
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 23:18Ett alternativ är att du går in på träning > pass > fart (har jag för mig att det heter) där kan du välja sträcka och tid, i ditt fall 21km och 120 minuter.
Om du har virtuell träningskompis aktiverad så ser du om du ligger före eller efter ditt mål. Det
Ett alternativ är att du går in på träning > pass > fart (har jag för mig att det heter) där kan du välja sträcka och tid, i ditt fall 21km och 120 minuter.
Om du har virtuell träningskompis aktiverad så ser du om du ligger före eller efter ditt mål. Det
Quote from Camilla Höög on 18 May 2010, 13:58Den virtuella partnern och klockan stoppar då inmatad distans har nåtts så mata inte in exakt 21 km. Ett knep kan vara att dubbla distansen och tiden för den virtuella partnern. Då håller den rätt tempo och stannar inte efter exakt 21 km utan när du tryck
Den virtuella partnern och klockan stoppar då inmatad distans har nåtts så mata inte in exakt 21 km. Ett knep kan vara att dubbla distansen och tiden för den virtuella partnern. Då håller den rätt tempo och stannar inte efter exakt 21 km utan när du tryck
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 09:10Två timmar på halvmaran är 5:41-tempo. Men jag skulle nog ta till 2% och ställa virtuella partnern på 5:35-tempo. Det motsvarar ung. 400 meters marginal.
Två timmar på halvmaran är 5:41-tempo. Men jag skulle nog ta till 2% och ställa virtuella partnern på 5:35-tempo. Det motsvarar ung. 400 meters marginal.