Quote from Guest on 5 April 2009, 14:08snabb fråga: jag har en polar 200 som är vattentät.... dock undrar jag man kan använda den i bassängen? kan klorvatten påverka den negativt?
Någon som använder sin i poolen.?
snabb fråga: jag har en polar 200 som är vattentät.... dock undrar jag man kan använda den i bassängen? kan klorvatten påverka den negativt?
Någon som använder sin i poolen.?
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 5 April 2009, 14:18Jag har polar s725x, och den fungerar bra att simma med. Polar rekommenderar att man tvättar/sköljer bandet efter varje gång man simmat. Jag sköljer alltid av mitt och tvättar det kanske 1 gång/vecka.
Jag har polar s725x, och den fungerar bra att simma med. Polar rekommenderar att man tvättar/sköljer bandet efter varje gång man simmat. Jag sköljer alltid av mitt och tvättar det kanske 1 gång/vecka.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 10:53Samma här, har en 625, inga problem, svårt att få bandet sitta kvar i vändningarna bara...
Samma här, har en 625, inga problem, svårt att få bandet sitta kvar i vändningarna bara...
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 16:12Klockbandet blev ganska skört och sprack sönder efter ungefär 1 år. Själva klockan var det inget problem med.
(Jag hade klockan på mig dygnet runt, sköljde det aldrig.)
Klockbandet blev ganska skört och sprack sönder efter ungefär 1 år. Själva klockan var det inget problem med.
(Jag hade klockan på mig dygnet runt, sköljde det aldrig.)
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2009, 23:00Jag råkade köra mitt pulsband i tvättmaskinen häromdan - det funkar lika bra iaf!
Jag råkade köra mitt pulsband i tvättmaskinen häromdan - det funkar lika bra iaf!
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 07:36Var den så skitig 😉
Var den så skitig 😉
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2009, 08:28Nja, det var snarare jag som var så trött att jag la högen med svettiga saker i maskinen utan att tänka så mycket 🙂
Nja, det var snarare jag som var så trött att jag la högen med svettiga saker i maskinen utan att tänka så mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 22:35I själva verket rekommenderas det att man tvättar pulsbandet då och då i tvättmaskinen. Om man har ett textilband dvs. Men man ska sätta in det i en socka eller nåt för att skydda det.
I själva verket rekommenderas det att man tvättar pulsbandet då och då i tvättmaskinen. Om man har ett textilband dvs. Men man ska sätta in det i en socka eller nåt för att skydda det.
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2009, 20:24bandet ja men inte själva sensorn
bandet ja men inte själva sensorn