Quote from Guest on 19 May 2014, 15:01Hej!
Nån som har koll på om det finns nån pulsmätare som funkar ihop med Funbeats app för iPhone? Det finns ju pulsband från Polar och från Wahoo som funkar med iPhone och tex Strava och RunKeeper men jag hittar inget om Funbeat.
Hej!
Nån som har koll på om det finns nån pulsmätare som funkar ihop med Funbeats app för iPhone? Det finns ju pulsband från Polar och från Wahoo som funkar med iPhone och tex Strava och RunKeeper men jag hittar inget om Funbeat.
Quote from Funbeat user on 19 May 2014, 15:11Hej, Funbeat lottade ut 10st Wahoo BlueHR band i samband med att appen släpptes, minns inget officiellt kring att det skulle fungera speciellt bra med just det men jag tror det bör fungera med vilket band som helst som fungerar med "nya" bluetooth smart (
Hej, Funbeat lottade ut 10st Wahoo BlueHR band i samband med att appen släpptes, minns inget officiellt kring att det skulle fungera speciellt bra med just det men jag tror det bör fungera med vilket band som helst som fungerar med "nya" bluetooth smart (
Quote from Funbeat user on 22 May 2014, 11:15Jag köpte min "wahoo bluehr" på kjell o co. fungerar klockrent med min iphone!
Jag köpte min "wahoo bluehr" på kjell o co. fungerar klockrent med min iphone!
Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 22:09Har kört ett par rundor med polar h7 och det funkar fint.
Har kört ett par rundor med polar h7 och det funkar fint.
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 09:30Polar H7 funkar inte med Android och funbeat, funkar dock perfekt med Endomondo...
Polar H7 funkar inte med Android och funbeat, funkar dock perfekt med Endomondo...