Quote from Guest on 13 September 2012, 09:28Idag sparade jag ett styrkepass på min suunto-klocka i inomhus-läge så den bara spelar in puls, utan gps. I Sportstracks får jag upp passet utan karta men med puls över tids diagram. Jag exporterade det med st2funbeat, men får passet utan puls-diagram men
Idag sparade jag ett styrkepass på min suunto-klocka i inomhus-läge så den bara spelar in puls, utan gps. I Sportstracks får jag upp passet utan karta men med puls över tids diagram. Jag exporterade det med st2funbeat, men får passet utan puls-diagram men
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 09:38Kan jag tolka bristen på svar som att det inte går att registrera rena pulspass med tidskurva i funbeat? Jag som hade hoppats att också kunna registrera kurvorna från intervallpassen på löpbandet i vinter. 🙁
Kan jag tolka bristen på svar som att det inte går att registrera rena pulspass med tidskurva i funbeat? Jag som hade hoppats att också kunna registrera kurvorna från intervallpassen på löpbandet i vinter. 🙁
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2012, 09:42Du får nog maila och fråga Olle, men jag tror att svaret är nej!
Du får nog maila och fråga Olle, men jag tror att svaret är nej!
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 10:16Fredric, kan du maila support@funbeat.se och peka oss till det aktuella passet så vi kan se om pulsdata finns där eller om det har kommit bort i konverteringen.
Jag gissar att du ser pulsdata i SportsTracks?
Fredric, kan du maila support@funbeat.se och peka oss till det aktuella passet så vi kan se om pulsdata finns där eller om det har kommit bort i konverteringen.
Jag gissar att du ser pulsdata i SportsTracks?
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 10:50Länk skickad till support. edit: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=24591654, och ja - pulskurvan finns i ST3.
Jag sitter tyvärr inte hemma och kan kolla st2funbeat-revisionen, men jag installerade ST3 och plugin från STs officiella repo
Länk skickad till support. edit: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=24591654, och ja - pulskurvan finns i ST3.
Jag sitter tyvärr inte hemma och kan kolla st2funbeat-revisionen, men jag installerade ST3 och plugin från STs officiella repo
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2012, 13:17Ja, jag har för mig att funbeat kräver ett par gps-koordinater så man kan fejka ett par såna bara för att få en graf. Med tiden på x-axeln blir det ju bra!
Ja, jag har för mig att funbeat kräver ett par gps-koordinater så man kan fejka ett par såna bara för att få en graf. Med tiden på x-axeln blir det ju bra!
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 22:56st2fnbeat-pluggen är 0.8.82. Att som användare behöva fejka ett par koordinater som workaround är "not functional or elegant" som det heter i sången.
Om någon behöver suuntons orginal-xml som jag importerade till Sportstracker är det bara att hojta till
st2fnbeat-pluggen är 0.8.82. Att som användare behöva fejka ett par koordinater som workaround är "not functional or elegant" som det heter i sången.
Om någon behöver suuntons orginal-xml som jag importerade till Sportstracker är det bara att hojta till
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2012, 14:59Jag menade att ST-pluginen skulle fejka ett par koordinater!
Jag menade att ST-pluginen skulle fejka ett par koordinater!
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:57Jag fick också samma problem, vet dock att det har fungerat innan så något har ändrats (antingen hos sporttracks, pluginen eller på funbeat)
Jag fick också samma problem, vet dock att det har fungerat innan så något har ändrats (antingen hos sporttracks, pluginen eller på funbeat)
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 12:48Jag har letat runt i bla spinning-gruppen och bland medlemmar i tex pulsbaserad tränings-gruppen med enbart puls-klockor och inte lyckats hitta ett enda pass med enbart puls-diagram men utan runda/karta. Så jag tror att funbeat helt enkelt inte kan visa s
Jag har letat runt i bla spinning-gruppen och bland medlemmar i tex pulsbaserad tränings-gruppen med enbart puls-klockor och inte lyckats hitta ett enda pass med enbart puls-diagram men utan runda/karta. Så jag tror att funbeat helt enkelt inte kan visa s