Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelpunka
You need to log in to create posts and topics.

tjenixen
hur kommer det sig att man (JAG) alltid får punktering då det är skitigara än någonsin ute. nu ä det andra gången det sker (ska verkligen inte gnälla för det är lång mellan dem) att punkan sker när hjulet är helt insmetat i saltslask och det är u

Två slangar och cykelvård ganska ofta.

Hej kalle.

Jag har lös detta genom att helt enkelt inte cykla i dåligt väder. Funkar förträffligt för mig;) Annars är det som David skrev. Två slangar och kolla cykeln före, under och efter träning.

Vänligen

P.

Dubblat. Undra varför det blir så ibland?

P.E. Jag tycker faktisk att det är riktigt trevligt att se hur du alltid undertecknar- Vänligen.. Det säger en del om dig 😀

Hej Power Puff Pinglan.

Ja ber att få tacka för det. Sen är det väl så att man inte alltid delar en uppfattning med andra. Men för den saken skull behöver inte det betyda att det är en otrevlig person, bara en annan åsikt än vad man själv har. Det är vik

Påminner om en sak jag hörde för länge sen- En man står vid väggrenen och har fått fel på bilen. Han står där länge och inte en jäkel stannar. Till slut stannar en kille och säger att han har skitbråttom till en arbetsintervju men vill se om han kan hjäl

skall inte säga att det inte har hänt men visst låter det som en skröna(H)

Han som stannade heter Steve Jobs!

naturligtvis klantigt att inte ha rätt storlek på slang
2st har jag bara med mig om det är långt, 10mil +
tvättar gör jag men inte under tiden jag cyklar, tar så lång tid.
hmm faktiskt tog jag en 2h promenad under kvällningen med cykeln i handen och tänka