Quote from Guest on 30 September 2008, 12:44Jag försöker lägga in mina rundor men fattar inte riktigt hur det fungerar. Hur lägger man in slutpunkter, så att det blir en sån där röd flagga som det står i instruktionerna. Högerklickar på punkten, men det finns inget alternativ där. Rundan blir "öppe
Jag försöker lägga in mina rundor men fattar inte riktigt hur det fungerar. Hur lägger man in slutpunkter, så att det blir en sån där röd flagga som det står i instruktionerna. Högerklickar på punkten, men det finns inget alternativ där. Rundan blir "öppe
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 12:54Du gör inga slutpunkter. Det blir slutpunkt där du sätter sista punkten.
Du gör inga slutpunkter. Det blir slutpunkt där du sätter sista punkten.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:00Det ska alltså inte bli någon röd flagga?
Det ska alltså inte bli någon röd flagga?
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 14:09Har aldrig tänkt på det. Tydligen så blir det inga röda flaggor.
Har aldrig tänkt på det. Tydligen så blir det inga röda flaggor.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 18:39Tycker det förra punkt systemet var bättre. Då kunde man ju sätta punkterna rätt nära varann om man skulle rita samma väg tillbaks men det går ju inte nu.
Tycker det förra punkt systemet var bättre. Då kunde man ju sätta punkterna rätt nära varann om man skulle rita samma väg tillbaks men det går ju inte nu.
Quote from Lotta Lindström on 30 September 2008, 20:02Nu trycker man "hem igen" istället tror jag...
Men jag undrar också varför det aldrig blir någon röd flagga trots att den står med i beskrivningen.
Nu trycker man "hem igen" istället tror jag...
Men jag undrar också varför det aldrig blir någon röd flagga trots att den står med i beskrivningen.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:47Men om jag bara går samma sträcka t ex 1 km i början och i slutet så kan jag inte trycka hem igen utan får trycka en bra bit bredvid gamla punkterna.
Men om jag bara går samma sträcka t ex 1 km i början och i slutet så kan jag inte trycka hem igen utan får trycka en bra bit bredvid gamla punkterna.
Quote from Lotta Lindström on 30 September 2008, 20:53Det är ju ett problem förstås. Men man kan ju flytta punkter i efterhand, kanske det kan fungera för dig.
Det är ju ett problem förstås. Men man kan ju flytta punkter i efterhand, kanske det kan fungera för dig.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:54Jag håller med dig Lena om att det är faktiskt ganska bökigt...
Jag har också många sådana rundor som jag bitvis kör på samma väg men inte hela och det är inte lätt att försöka "pricka" in så punkterna fastnar på vägen. Oftast får jag lägga dom en bit ut
Jag håller med dig Lena om att det är faktiskt ganska bökigt...
Jag har också många sådana rundor som jag bitvis kör på samma väg men inte hela och det är inte lätt att försöka "pricka" in så punkterna fastnar på vägen. Oftast får jag lägga dom en bit ut
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 22:25Jo, det där med att de inte går att lägga nära varandra är jobbigt, så jag gör som de övriga och trycker ut en punkt en bit bort och sedan flyttar in den till rätt plats 🙂
Oftast trycker jag ut en hel hög med punkter runt om rundan för att sedan lägga a
Jo, det där med att de inte går att lägga nära varandra är jobbigt, så jag gör som de övriga och trycker ut en punkt en bit bort och sedan flyttar in den till rätt plats 🙂
Oftast trycker jag ut en hel hög med punkter runt om rundan för att sedan lägga a