Quote from Guest on 12 August 2009, 23:18http://www2.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=38107
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:28Jag ska nog springa. Någon annan?
Jag ska nog springa. Någon annan?
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 08:38Jag är tveksam, 7 km är ju så kort. Men man vet aldrig.
Jag är tveksam, 7 km är ju så kort. Men man vet aldrig.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 22:22Tyvärr inte i stan då.
Tyvärr inte i stan då.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:23Ett svagt kanske...
Ett svagt kanske...
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 22:40Ska nog cykla kring Hössjö nästa helg.
Ska nog cykla kring Hössjö nästa helg.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 13:57Hm, Röbäckskneget är genomfört. Det var ett fall av "Är jag aldrig i mål snart?" "Varför gör jag det här?" Jobbigt hela tiden. Jag vet inte ens vad jag hade för tid, men dålig var den.
Tror att jag värmde upp för lite och sprang för snabbt i starten. De
Hm, Röbäckskneget är genomfört. Det var ett fall av "Är jag aldrig i mål snart?" "Varför gör jag det här?" Jobbigt hela tiden. Jag vet inte ens vad jag hade för tid, men dålig var den.
Tror att jag värmde upp för lite och sprang för snabbt i starten. De
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 18:17Bidde inget för mig, jag hade gärna tagit med sonen och låtit honom springa men det krockade med ett kalas på badhuset. Han kanske kan ställa upp när det är Umemilen istället...
Bidde inget för mig, jag hade gärna tagit med sonen och låtit honom springa men det krockade med ett kalas på badhuset. Han kanske kan ställa upp när det är Umemilen istället...
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 18:42Ingmari: Ingen egen klocka... amatör.. 😉 Men lyckades du hålla högt tempo/puls då under loppet så kan du se det som ett bra tempo-pass.
Annars bangade jag också och körde Sommarutmaning istället. Ganska jobbigt det med. 🙂
Ingmari: Ingen egen klocka... amatör.. 😉 Men lyckades du hålla högt tempo/puls då under loppet så kan du se det som ett bra tempo-pass.
Annars bangade jag också och körde Sommarutmaning istället. Ganska jobbigt det med. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 14:19Hehe, jag som inte ens har ett eget armbandsur. 🙂
Ja, det var i alla fall ansträngande, så nån nytta var det väl med gårdagens insats. Dessutom fick jag en trevlig handduk, tre ljuslyktor samt nåt som jag först trodde var ett ammunitionsbälte, men som
Hehe, jag som inte ens har ett eget armbandsur. 🙂
Ja, det var i alla fall ansträngande, så nån nytta var det väl med gårdagens insats. Dessutom fick jag en trevlig handduk, tre ljuslyktor samt nåt som jag först trodde var ett ammunitionsbälte, men som