Quote from Guest on 27 June 2011, 21:19Jäklar!
Dragkedjan till min BS Reaction gick sönder idag. 🙁
Måste köpa en ny men vad är det för skillnad mellan modellerna?
Jag är en glad simmotionär och behöver inte någon värsting.Vad är det för skillnad mellan Reaction, Fusion och Sprint?
Tacks
Jäklar!
Dragkedjan till min BS Reaction gick sönder idag. 🙁
Måste köpa en ny men vad är det för skillnad mellan modellerna?
Jag är en glad simmotionär och behöver inte någon värsting.
Vad är det för skillnad mellan Reaction, Fusion och Sprint?
Tacks
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:29om den är inte mer än två år gammal kontakta lewa sports, B70 distributor i sverige. de kanske kan hjälpa dig.
annars
sprint nivå ett - intro
fusion nivå två - simma ofta men fundera inte på pal plats.
reaction nivå tre - den har jag haft och gillade
om den är inte mer än två år gammal kontakta lewa sports, B70 distributor i sverige. de kanske kan hjälpa dig.
annars
sprint nivå ett - intro
fusion nivå två - simma ofta men fundera inte på pal plats.
reaction nivå tre - den har jag haft och gillade
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:39Som Ryan skriver, är den köpt hos Lewa så kontakta henne oavsett ålder på dräkten. På min 6 år gamla Energi gick dragkedjan sönder, gick inte att laga. Fick köpa en ny Reaction för halva priset.
Och då var den gamla rejält sliten lite över allt 🙂
Som Ryan skriver, är den köpt hos Lewa så kontakta henne oavsett ålder på dräkten. På min 6 år gamla Energi gick dragkedjan sönder, gick inte att laga. Fick köpa en ny Reaction för halva priset.
Och då var den gamla rejält sliten lite över allt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:38Ok, tack, intressant!
Jag läste mig till samma uppgifter som du visste, Ryan. Jag är också nöjd med min Reaction och skulle vilja ha en igen.
Jag ringde Lena direkt, åker förmodligen till henne imorgon men det såg mörkt ut med Reaction i min storlek.Ok
Ok, tack, intressant!
Jag läste mig till samma uppgifter som du visste, Ryan. Jag är också nöjd med min Reaction och skulle vilja ha en igen.
Jag ringde Lena direkt, åker förmodligen till henne imorgon men det såg mörkt ut med Reaction i min storlek.
Ok
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 14:02Köpte en ny Reaction idag.
Gick ned en storlek till L. För två år sedan köpte jag XL men nu har jag minskat rejält med styrketräningen och kör mer kondition vilket gjort mig till en stor L.
Fick ned priset lite.
Testar den ikväll 🙂
Köpte en ny Reaction idag.
Gick ned en storlek till L. För två år sedan köpte jag XL men nu har jag minskat rejält med styrketräningen och kör mer kondition vilket gjort mig till en stor L.
Fick ned priset lite.
Testar den ikväll 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 22:03Du kan få köpa en nästan oanvänd Helix av mig till halva priset, storlek ML. Hör av dig om du är intresserad.
Du kan få köpa en nästan oanvänd Helix av mig till halva priset, storlek ML. Hör av dig om du är intresserad.
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 22:19Jag har redan köpt en dessutom är jag både för lång och för tung för ML enligt tabellen men den måste du ju kunna sälja utan större problem.
Men tack ändå.
Jag har redan köpt en dessutom är jag både för lång och för tung för ML enligt tabellen men den måste du ju kunna sälja utan större problem.
Men tack ändå.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 13:32intressant detta - köpte en sprint är blåbär inom triathlon - HELT RÄTT ALLTSÅ!. 🙂
från UK beställde i tisdags ( 5/7) efter lunch och fick den hemma igår kl 1400 , totat kostnad 1250kr Inkl frakt. kunde testa på triathlon träning igår i stanwww.chain
intressant detta - köpte en sprint är blåbär inom triathlon - HELT RÄTT ALLTSÅ!. 🙂
från UK beställde i tisdags ( 5/7) efter lunch och fick den hemma igår kl 1400 , totat kostnad 1250kr Inkl frakt. kunde testa på triathlon träning igår i stan