Quote from Guest on 2 August 2009, 22:21Triathlon på Råda Säteri, Mölnlycke.
Distans: 750 m simning, 20 km cykel och 5 km löpning
(Alternativ: 200 m simning, 8 km cykel och 2 km löpning)Pris 450 kr start kl 12.00 se vidare www.rada4life.se
Triathlon på Råda Säteri, Mölnlycke.
Distans: 750 m simning, 20 km cykel och 5 km löpning
(Alternativ: 200 m simning, 8 km cykel och 2 km löpning)
Pris 450 kr start kl 12.00 se vidare http://www.rada4life.se
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 22:31Någon som vet hur varmt det är i vattnet i Rådasjön (våtdräkt eller ej?). Under eller över 21+?
Någon som vet hur varmt det är i vattnet i Rådasjön (våtdräkt eller ej?). Under eller över 21+?
Quote from ellen olsson on 2 August 2009, 22:58Mycket kan hända på en vecka...
Mycket kan hända på en vecka...
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:25Varför Horla på lördag och Råda4Life på söndag. Kunde de inte åtminstone ha dem på olika veckor?
Varför Horla på lördag och Råda4Life på söndag. Kunde de inte åtminstone ha dem på olika veckor?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 02:08Det är väl bra för dom som kommer långväga ifrån.
Jag vet många som tyckte det var kanon att köra både Borås och Göteborg samma helg
Det är väl bra för dom som kommer långväga ifrån.
Jag vet många som tyckte det var kanon att köra både Borås och Göteborg samma helg
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:10Två tävlingar samma helg är ju jackpot!
Två tävlingar samma helg är ju jackpot!
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 10:59Finns det någon uppdatering på vattentemperaturen?
Borde finnas stor risk/chans för över 21 grader på söndag?
Finns det någon uppdatering på vattentemperaturen?
Borde finnas stor risk/chans för över 21 grader på söndag?
Quote from ellen olsson on 7 August 2009, 17:19Det finns nog risk för det. Det var 19,0 grader den 21/7 och sedan dess har det ju varit ett antal varma dagar.
Det ser ut att kunna gå undan i senior- och stafettklasserna. Stafettlaget "Olympic Team" är ganska "hyfsat" och både Jonas Colting och Björn
Det finns nog risk för det. Det var 19,0 grader den 21/7 och sedan dess har det ju varit ett antal varma dagar.
Det ser ut att kunna gå undan i senior- och stafettklasserna. Stafettlaget "Olympic Team" är ganska "hyfsat" och både Jonas Colting och Björn
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 19:29Kontaktade Johan i Herkules i går han sa att det inte finns risk att tempraturen skulle gå över 21 trots värme dom sista dagarna! Så våtdräkt på:)
Kontaktade Johan i Herkules i går han sa att det inte finns risk att tempraturen skulle gå över 21 trots värme dom sista dagarna! Så våtdräkt på:)
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 17:01Jag gjorde idag min debut i Horla idag. Där var det för varmt för våtdräkt.
(Fattar inte varför alla skulle simma i vägen för mig? Att ropa HÖGER funkade inte...)
Jag gjorde idag min debut i Horla idag. Där var det för varmt för våtdräkt.
(Fattar inte varför alla skulle simma i vägen för mig? Att ropa HÖGER funkade inte...)