Quote from Guest on 2 June 2011, 11:49Jag råkade klicka på "markera som ointressant" på en tråd som jag vill fortsätta följa. Går detta att ändra tillbaka?
Jag råkade klicka på "markera som ointressant" på en tråd som jag vill fortsätta följa. Går detta att ändra tillbaka?
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 11:59Ja, öppna tråden igen och, voila!, så är den inte längre markerad som ointressant.
Ja, öppna tråden igen och, voila!, så är den inte längre markerad som ointressant.
Quote from Camilla Höög on 2 June 2011, 13:21Om man råkar trycka på markera som ointressant och fortfarande står kvar på sidan så är det bara att ladda om sidan så är den inte markerad som ointressant längre.
Om man råkar trycka på markera som ointressant och fortfarande står kvar på sidan så är det bara att ladda om sidan så är den inte markerad som ointressant längre.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 13:24Men gud så enkelt! Det borde jag ju ha kunnat lista ut själv.... Tack så mycket för tipsen!
Men gud så enkelt! Det borde jag ju ha kunnat lista ut själv.... Tack så mycket för tipsen!