Quote from Guest on 28 March 2007, 09:31Jag önskar en funktion där man kan välja att inte räkna med korta pass i målen.
Jag har ett mål där jag ska träna tre pass i veckan. Men samtidigt försöker jag gå en liten promenad varje lunch. Eftersom min lunch är så kort hinner jag oftast bara med 10
Jag önskar en funktion där man kan välja att inte räkna med korta pass i målen.
Jag har ett mål där jag ska träna tre pass i veckan. Men samtidigt försöker jag gå en liten promenad varje lunch. Eftersom min lunch är så kort hinner jag oftast bara med 10
Quote from Panama B on 28 March 2007, 09:41Regga lunchpromenaden under annan aktivitet än det du sätter upp målet på så är det löst eller regga inte alls....
Olle verkar inte ha några hämningar att låta folk registrera vad som helst (typ promenad (H) som aktivitet).
Hlsn en medlem i gruppen vi s
Regga lunchpromenaden under annan aktivitet än det du sätter upp målet på så är det löst eller regga inte alls....
Olle verkar inte ha några hämningar att låta folk registrera vad som helst (typ promenad (H) som aktivitet).
Hlsn en medlem i gruppen vi s
Quote from Camilla Höög on 28 March 2007, 09:43En lösning kan vara att rapportera dina promenader på t.ex. "Promenad" och sedan inte räkna med den träningstypen i ditt mål (längst ner på sidan där du skapar/ändrar målet). Om du sedan går en långpromenad som du vill räkna med så rapporterar du den istä
En lösning kan vara att rapportera dina promenader på t.ex. "Promenad" och sedan inte räkna med den träningstypen i ditt mål (längst ner på sidan där du skapar/ändrar målet). Om du sedan går en långpromenad som du vill räkna med så rapporterar du den istä
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 10:07Magnus: Fast gejen är ju den att jag VILL regga även lunchpromenaderna. Så att inte regga dom är inget alternativ. Då hade jag aldrig frågat...
Anders: Jo, så kan man ju göra. Men eftersom målet är på alla aktiviteter så känns det lite jobbigt att sitta
Magnus: Fast gejen är ju den att jag VILL regga även lunchpromenaderna. Så att inte regga dom är inget alternativ. Då hade jag aldrig frågat...
Anders: Jo, så kan man ju göra. Men eftersom målet är på alla aktiviteter så känns det lite jobbigt att sitta
Quote from Magnus Gelang on 28 March 2007, 10:22Gliringar mot nån som motionerar är väl elakt. All motion är bra motion! Själv sätter jag gränsen att jag inte reggar nåt som är under 15 minuter, men allt över det reggas oavsett om det är ett gympapass eller en sakta promenad.
Gliringar mot nån som motionerar är väl elakt. All motion är bra motion! Själv sätter jag gränsen att jag inte reggar nåt som är under 15 minuter, men allt över det reggas oavsett om det är ett gympapass eller en sakta promenad.
Quote from Magnus Gelang on 28 March 2007, 10:25Malin: Kan det vara ett tips att regga lunchpromenaderna som är korta som t.ex gång/promenad, och så använda promenad eller rask gång på de längre promenaderna som du vill ha med i din sammanfattning. Då reggar du inget på fel aktivitet, men kan ändå håll
Malin: Kan det vara ett tips att regga lunchpromenaderna som är korta som t.ex gång/promenad, och så använda promenad eller rask gång på de längre promenaderna som du vill ha med i din sammanfattning. Då reggar du inget på fel aktivitet, men kan ändå håll
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 10:28Jag fixade det såhär:
Markerade alla träningsformer utom streching (som jag gör varje dag, men inte känner att det tillhör kategorin träna).
Det var lite jobbigt, men såhär gjorde jag iaf.
Markerade första aktiviteten i listan bläddrade ner till strechi
Jag fixade det såhär:
Markerade alla träningsformer utom streching (som jag gör varje dag, men inte känner att det tillhör kategorin träna).
Det var lite jobbigt, men såhär gjorde jag iaf.
Markerade första aktiviteten i listan bläddrade ner till strechi
Quote from Camilla Höög on 28 March 2007, 10:46Allra enklast är att först klicka på den översta träningstypen, scrolla ner längst ner, håll ner shift och klicka på den sista träningstypen, släpp shift, leta reda på träningstyp som ska bort, håll ner ctrl och klicka på den. Klart!
Allra enklast är att först klicka på den översta träningstypen, scrolla ner längst ner, håll ner shift och klicka på den sista träningstypen, släpp shift, leta reda på träningstyp som ska bort, håll ner ctrl och klicka på den. Klart!
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 12:04Jaha! Jag trodde att jag provade det men jag gjorde tvärtom med knapparna. Alltså shift på sista och ctrl på den jag inte ville ha med... det gick inte! då blev alla andra avmarkerade och med jag tryckte på med ctrl markerad.
Jaha! Jag trodde att jag provade det men jag gjorde tvärtom med knapparna. Alltså shift på sista och ctrl på den jag inte ville ha med... det gick inte! då blev alla andra avmarkerade och med jag tryckte på med ctrl markerad.
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 12:57Jag har också efterlyst en sådan funktion att kunna säga "ett pass" är minst 30 min t ex ...
Intresserad av all statistik som jga är stoppar jag in både det ena och det andra för att ha koll på rörelsemängden 🙂
Vilket påmminer mig om att jag har lite gåe
Jag har också efterlyst en sådan funktion att kunna säga "ett pass" är minst 30 min t ex ...
Intresserad av all statistik som jga är stoppar jag in både det ena och det andra för att ha koll på rörelsemängden 🙂
Vilket påmminer mig om att jag har lite gåe