Quote from Guest on 12 November 2008, 21:24http://www.svenskafans.com/start/guldskolden.asp
I den här gruppen borde Roberto Vacchi och Anders Adamsson vara ganska givna... 🙂
http://www.svenskafans.com/start/guldskolden.asp
I den här gruppen borde Roberto Vacchi och Anders Adamsson vara ganska givna... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 21:34Jag har självklart lagt min röst på Vacchi och Adamsson idag.
Jag har självklart lagt min röst på Vacchi och Adamsson idag.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 21:44Självklart är Adamsson och Vacchi bäst
Självklart är Adamsson och Vacchi bäst
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 22:57Har också röstat på Vacchi och Adamsson.
Har också röstat på Vacchi och Adamsson.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 23:04Samma här.
Samma här.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 06:49Svårt att veta om rösten blev aktiverad. När jag öppnade min aktiveringslänk kom jag bara till startsidan på sajten. Var det samma för er?
P.S. Vacchi/Adamson för mig oxå såklart. D.S.
Svårt att veta om rösten blev aktiverad. När jag öppnade min aktiveringslänk kom jag bara till startsidan på sajten. Var det samma för er?
P.S. Vacchi/Adamson för mig oxå såklart. D.S.
Quote from Elias Engqvist on 13 November 2008, 08:00Längst ner (dumt nog) på den sidan stod det att din röst var aktiverad!
Längst ner (dumt nog) på den sidan stod det att din röst var aktiverad!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 08:41Har röstat!
Har röstat!
Quote from Anders Wallerstedt on 13 November 2008, 12:43Har röstat med jobbmailen, ska rösta med mina privata med.
På Vacchi och Adamson, så klart.
Har röstat med jobbmailen, ska rösta med mina privata med.
På Vacchi och Adamson, så klart.
Quote from mats1976@gmail.com on 13 November 2008, 19:22Självklart lagt min röst på Vacchi/Adamsson, vilka andra kan blanda cykelkunskaper, humor och kultur så man blir sittande framför TV:n en solig sommardag...
Självklart lagt min röst på Vacchi/Adamsson, vilka andra kan blanda cykelkunskaper, humor och kultur så man blir sittande framför TV:n en solig sommardag...