Quote from Guest on 8 March 2014, 08:11Tidigare sa röstcoachen typ "varv 1 avklarat 5 minuter och 10 sekunder, tempo 5 minuter och 10 sekunder". Detta har ersatts av det aningen minimalistiska "1 - 10". Finns möjlighet att få tillbaks den lite mer talföre röstcoachen?
Tidigare sa röstcoachen typ "varv 1 avklarat 5 minuter och 10 sekunder, tempo 5 minuter och 10 sekunder". Detta har ersatts av det aningen minimalistiska "1 - 10". Finns möjlighet att få tillbaks den lite mer talföre röstcoachen?
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 08:21...och om man inte får tillbaka det gamla hur skall man tolka det som sägs, jag fattar ingenting.
...och om man inte får tillbaka det gamla hur skall man tolka det som sägs, jag fattar ingenting.
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 11:59Fler buggar i appen (3.0.16.001), noterade idag på Sony Xperia S med Android 4.1.2
1. Passet är 5,6 km men jag får varvdata för 5 varv (kilometer), dvs sista 600 meter blir inte ett varv när passet stoppas och sparas.
2. De foton jag lägger till i appen s
Fler buggar i appen (3.0.16.001), noterade idag på Sony Xperia S med Android 4.1.2
1. Passet är 5,6 km men jag får varvdata för 5 varv (kilometer), dvs sista 600 meter blir inte ett varv när passet stoppas och sparas.
2. De foton jag lägger till i appen s
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 16:53Jag tycker det blev bättre när den blev kortfattad.
Jag tycker det blev bättre när den blev kortfattad.
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 13:20Såg att det kom en ny uppdatering till appen igår som skulle fixa buggar med röstcoachen. Tyvärr blev det sämre för min del. Förut har jag hört "4 km, 5:10" men idag sa coachen bara "kilometer". Nu springer jag inte så långt att jag hinner tappa bort mig
Såg att det kom en ny uppdatering till appen igår som skulle fixa buggar med röstcoachen. Tyvärr blev det sämre för min del. Förut har jag hört "4 km, 5:10" men idag sa coachen bara "kilometer". Nu springer jag inte så långt att jag hinner tappa bort mig
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 12:46Har exakt samma problem, app som bara säger "km" och inget mer. Det är en HTC, och förut funkade hela talfunktionen. Har även försökt få appen att fungera i min sony-experia men där kommer inte gps:en igång istället :/ Någon som vet vad som är fel?
Har exakt samma problem, app som bara säger "km" och inget mer. Det är en HTC, och förut funkade hela talfunktionen. Har även försökt få appen att fungera i min sony-experia men där kommer inte gps:en igång istället :/ Någon som vet vad som är fel?