Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I appens gamla version så tonade musiken ner lite när Röstcoachen gick in, efter uppdateringen gör den inte det. Blivit svårt att höra rösten (iaf. för mig;))

För mig tonar musiken ner. Men efter tredje km ökar den inte upp igen förrän efter ett par låtar igen.

Gitte: Du behöver antagligen ladda ner senaste versionen av appen - då kommer du att få en bättre röstcoach.

Ååhhh ursäkta - glömt att kolla tråden 🙁 Det var den senaste appen jag hade men en "gammal" iPhone 4 som nog inte klarade av nya appen så bra. Har skaffat mig en ny telefon å efter det har det fungerat bra igen ????

Jag har också iPhone 4 och använder den senaste versionen av appen (och senaste iOS till telefonen), men upplever problem med röstcoachen efter att skärmsläckaren går in. Då får jag ingen röstcoach alls, utan allt som röstcoachen skall säga ackumuleras oc

Jag har senaste versionen av appen och iOS och en 4S.

Lyssnar jag på Spotify så sänker appen volymen när röstcoachen pratar första kilometertiden men höjer aldrig tillbaka den, så då får man höja den manuellt.

Efter 3-4:e gången röstcoachen aktiverats s

Sammantaget får man nog tyvärr säga att utveckling av appen kräver nyare telefon för att fungera optimalt! Lite trist, för man vet aldrig när man ska sluta uppdatera dvs. Vart gränsen går för just den telefon man har :/ Med iPhone 5 fungerar appen iaf. h

Skitsnack Gitte! Antingen kan man installera appen och den funkar eller så har man så dålig telefon att det inte funkar att installera. Enkelt!

Det är istället ett stort säkerhetsproblem i det som Thomas skriver. När det helt plötsligt blir högsta volym!

Nej Andreas, så är det inte. En app kan fungera olika på olika os-versioner, och det behöver inte ens bero på buggar utan kan vara helt avsiktligt. Olika hårdvara kan kanske också påverka, men det är i så fall inte meningen.

Det är det visst!

Kan och ska är helt olika saker.