Quote from Guest on 12 January 2015, 20:36Upptäckte "till min fasa" att RSS-flöden inte tar hänsyn till de inställningar jag gjort under Vad andra får se.
Feedly radar upp mina aktiviteter utan problem, det går inte att klicka in på dem men vad man gjort, när man har gjort det och kommentaren se
Upptäckte "till min fasa" att RSS-flöden inte tar hänsyn till de inställningar jag gjort under Vad andra får se.
Feedly radar upp mina aktiviteter utan problem, det går inte att klicka in på dem men vad man gjort, när man har gjort det och kommentaren se
Quote from Funbeat user on 12 January 2015, 20:46Fick svaret av Olle, saxar in det här för att de som kanske har samma funderingar får svaret ni med.
"detta är inte en bugg utan en funktion som är designad på det viset. Om du öppnar inställningarna för boxen "Mina RSS-flöden" så finns följande text: "D
Fick svaret av Olle, saxar in det här för att de som kanske har samma funderingar får svaret ni med.
"detta är inte en bugg utan en funktion som är designad på det viset. Om du öppnar inställningarna för boxen "Mina RSS-flöden" så finns följande text: "D