Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRacercykel!
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte köpa en racer, min första, tittat på Nishiki pulse 2014 och Cresent nano dam 2014, någon som vet vilket som är bästa köp?/ carina

Utan att ha en aning om vad som skiljer cyklarna åt så säger jag samma sak till dig som till så många andra:
Den som är bäst av dem för DIG är den som passar DIG bäst och som DU tycker är snyggast.

Oj är det så enkelt:-)

Så enkelt är det 😀

Precis så enkelt är det.

Cykeln ska passa dig. Om det är fler som passar. Tar man den man tycker är snyggast. För vem vill cykla på en ful cykel?

Vänligen

P.

Min fru köpte sig en Nishiki pulse i våras enbart baserad på kulören 😉 reapriset var också en fördel. Vi har aldrig tränat så mycket tillsammans som det här året, hon är helnöjd både med cykeln och träningen och det är jag med.

Tack för alla tips! Gärna flera! Lutar nog mot Cresent Nano 2014 dam eftersom jag kan köpa den i cykelaffären "hemma", (känns ju lite tryggare ), den andra skulle isf beställas på nätet....

Det är helt klart enklast att köpa sin första räser i butik. Och jag håller med kören som säger att man ska köpa den snyggaste. För om man inte är så himla snabb och duktig i början, så känner man sig iaf fin, och då är det större sannolikhet att man fort

Blev en Cresent Nano!:-) Kommer på fredag.

Grattis och lycka till med cyklingen.

Vänligen

P.