Quote from Guest on 31 October 2011, 22:47Hej. Vet inte om ni har haft det uppe på tapeten förr men hittade ingen tråd om det. Jag har irriterat mig lite på en sak. Om mitt pass består av flera olika moment vill jag gärna registrera dom med radbrytning. T.ex. såhär
-Uppvärmning 2km
-Koordination
Hej. Vet inte om ni har haft det uppe på tapeten förr men hittade ingen tråd om det. Jag har irriterat mig lite på en sak. Om mitt pass består av flera olika moment vill jag gärna registrera dom med radbrytning. T.ex. såhär
-Uppvärmning 2km
-Koordination
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 22:57Håller med!
Dessutom blir der radbrytningar mitt i ord i kalendern.
Jag skulle även vilja se att länkar jag skrev blev klickbara.
Håller med!
Dessutom blir der radbrytningar mitt i ord i kalendern.
Jag skulle även vilja se att länkar jag skrev blev klickbara.
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 12:16Skittrist är det 🙁
Skittrist är det 🙁
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 12:47Håller också med! Jag stör mig oerhört mycket på det.
Håller också med! Jag stör mig oerhört mycket på det.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 18:23Hej,
Jag har precis gått med i Funbeat och undrar, kan man inte lägga in två träningpass, tex ett styrkepass och ett konditionspass samma dag? Om man inte kan det blir ju statistiken helt fel. Nån som vet?
Hej,
Jag har precis gått med i Funbeat och undrar, kan man inte lägga in två träningpass, tex ett styrkepass och ett konditionspass samma dag? Om man inte kan det blir ju statistiken helt fel. Nån som vet?
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 21:03Jo, man kan lägga till två eller flera pass på samma dag. Det är bara att fylla i nästa tomma ruta högst upp i fliken "Hem" efter att du sparat det förra passet. Eller klicka på datumet i "Min kalender" för att lägga till ett nytt pass.
Jo, man kan lägga till två eller flera pass på samma dag. Det är bara att fylla i nästa tomma ruta högst upp i fliken "Hem" efter att du sparat det förra passet. Eller klicka på datumet i "Min kalender" för att lägga till ett nytt pass.