Quote from Guest on 11 May 2011, 06:47jag råkade lägga in fell träningsprogram i min kalender hur får man bort hela progr. ?:-)
jag råkade lägga in fell träningsprogram i min kalender hur får man bort hela progr. ?:-)
Quote from Christer Berg on 11 May 2011, 06:57Går inte mig veterligen. Välj att visa träningen som lista och kryssa för de träningspass du vill ta bort.
Går inte mig veterligen. Välj att visa träningen som lista och kryssa för de träningspass du vill ta bort.
Quote from Vera Werner on 11 May 2011, 07:39så gör jag också
så gör jag också
Quote from Camilla Höög on 11 May 2011, 09:30Det går inte att radera ett träningsprogram som helhet utan du får göra som de andra nämner ovan:
Visa som lista, markera de träningspass som ska tas bort, tryck på "Visa avancerade funktioner för den här sidan" och sedan "Radera markerade träningar".
Det går inte att radera ett träningsprogram som helhet utan du får göra som de andra nämner ovan:
Visa som lista, markera de träningspass som ska tas bort, tryck på "Visa avancerade funktioner för den här sidan" och sedan "Radera markerade träningar".
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 11:43ok, men hur får ja fram resterande tränings v. så jag kan radera dom också?
ok, men hur får ja fram resterande tränings v. så jag kan radera dom också?
Quote from Camilla Höög on 11 May 2011, 13:31Längst upp till vänster så finns det en dropdown som säger en tidsperiod, t.ex. senaste 30 dagarna. Ändra till det som visar alla dina pass.
Längst upp till vänster så finns det en dropdown som säger en tidsperiod, t.ex. senaste 30 dagarna. Ändra till det som visar alla dina pass.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:00tack! 🙂 nu är ja me
tack! 🙂 nu är ja me