Quote from Guest on 13 July 2012, 11:27Varför kan man inte radera sina egna inlägg?
Tycker det är konstigt. Man kan ju ångra sig eller kanske hitta svaret på sin fråga.
Varför kan man inte radera sina egna inlägg?
Tycker det är konstigt. Man kan ju ångra sig eller kanske hitta svaret på sin fråga.
Quote from Magnus Gelang on 13 July 2012, 11:37Man kan redigera sina egna inlägg. Så om man snabbt ångrar sig eller hittar svaret kan man gå in och ta bort all text och bara skriva typ "tog bort frågan" eller nåt sånt.
Man kan redigera sina egna inlägg. Så om man snabbt ångrar sig eller hittar svaret kan man gå in och ta bort all text och bara skriva typ "tog bort frågan" eller nåt sånt.
Quote from Mikael Wik on 13 July 2012, 11:40Jag vet att man kan redigera inlägg men det är ju inte alltid aktuellt.
Tar de som har hand om sidan bort inlägg där man skriver "borttaget inlägg" eller liknande? Annars blir det kanske en massa onödiga inlägg.
Jag vet att man kan redigera inlägg men det är ju inte alltid aktuellt.
Tar de som har hand om sidan bort inlägg där man skriver "borttaget inlägg" eller liknande? Annars blir det kanske en massa onödiga inlägg.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 11:44Varför ska man ta bort sina inlägg?
Varför ska man ta bort sina inlägg?
Quote from Mikael Wik on 13 July 2012, 11:53Som jag skrev innan kan man ju ånga det man skrev eller hitta svaret på det man undrar över.
Syftar på inlägg som inte fått några svar.
Som jag skrev innan kan man ju ånga det man skrev eller hitta svaret på det man undrar över.
Syftar på inlägg som inte fått några svar.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 12:06Det fungerar också med att skriva ett nytt inlägg och redogöra för upptäckterna. Det kan ju utveckla tråden.
Det fungerar också med att skriva ett nytt inlägg och redogöra för upptäckterna. Det kan ju utveckla tråden.
Quote from Camilla Höög on 13 July 2012, 15:34Om du hittar svaret själv så skriv svaret i ett inlägg så får alla nytta av det.
Om du hittar svaret själv så skriv svaret i ett inlägg så får alla nytta av det.
Quote from Mikael Wik on 13 July 2012, 16:25Det har ni rätt i, ska tänka så om det blir aktuellt igen.
Det har ni rätt i, ska tänka så om det blir aktuellt igen.