Quote from Guest on 1 September 2010, 09:19Någon som kan förklara för mig hur man raderar ett träningsprogram som jag har lagt till i "min träning"? Tryckte på någon knapp "lägg till i min träning" på något träningsprogram, och när jag sedan såg att det blev fel med datumen slutade det med att jag
Någon som kan förklara för mig hur man raderar ett träningsprogram som jag har lagt till i "min träning"? Tryckte på någon knapp "lägg till i min träning" på något träningsprogram, och när jag sedan såg att det blev fel med datumen slutade det med att jag
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:29I min träning, visa kalender och klicka på redigera. Klicka sedan på radera pass. Klart!
I min träning, visa kalender och klicka på redigera. Klicka sedan på radera pass. Klart!
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:29Gå till träningskalendern och tryck på redigera. I nästa bild kan du radera passet, så försvinner det.
Gå till träningskalendern och tryck på redigera. I nästa bild kan du radera passet, så försvinner det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:48okej så jag måste radera varje enkelt pass för sig?
okej så jag måste radera varje enkelt pass för sig?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:50Nej, om du visar din träning i listan kan du markera och radera flera pass samtidigt, längst ner på sidan finns en länk som heter "Visa avancerade funktioner för den här sidan", där hittar du en knapp för att radera alla markerade pass bland annat.
Nej, om du visar din träning i listan kan du markera och radera flera pass samtidigt, längst ner på sidan finns en länk som heter "Visa avancerade funktioner för den här sidan", där hittar du en knapp för att radera alla markerade pass bland annat.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:52Ah, där ja, kanon! Tack så mycket! 😀
Ah, där ja, kanon! Tack så mycket! 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:57🙂
Man måste vara snabb här om man skall hjälpa till..
Att hänvisa till listan var ju toppen (t+)
🙂
Man måste vara snabb här om man skall hjälpa till..
Att hänvisa till listan var ju toppen (t+)
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:17Alltid lär man sig nåt nytt 😉
Alltid lär man sig nåt nytt 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 11:44Japp 🙂
Japp 🙂