Quote from Guest on 1 April 2008, 13:18Är det möjligt att radera mål? Det vore skönt att kunna radera åtminstone tidigare mål så att man får en bättre översikt över de viktigaste målen och hur man levde upp till dem.
Är det möjligt att radera mål? Det vore skönt att kunna radera åtminstone tidigare mål så att man får en bättre översikt över de viktigaste målen och hur man levde upp till dem.
Quote from Camilla Höög on 1 April 2008, 13:28Japp, gå till "Mina mål" och klicka på det röda krysset.
Gamla mål flyttas automatiskt till fliken "Tidigare mål" så du slipper se dem.
Eftersom du har dolt dina mål så kan jag tyvärr inte se hur du har satt upp dem.Om du döper målen smart så får du bä
Japp, gå till "Mina mål" och klicka på det röda krysset.
Gamla mål flyttas automatiskt till fliken "Tidigare mål" så du slipper se dem.
Eftersom du har dolt dina mål så kan jag tyvärr inte se hur du har satt upp dem.
Om du döper målen smart så får du bä
Quote from Magnus Gelang on 1 April 2008, 13:31Precis som Anders säger så ska äldra mål flyttas till en annan flik så de ska inte vara i vägen för en snabb översikt. Jag personligen vill ju inte radera dem eftersom jag vill kunna kolla bakåt och se vad jag haft för mål och hur jag klarat dem.
Precis som Anders säger så ska äldra mål flyttas till en annan flik så de ska inte vara i vägen för en snabb översikt. Jag personligen vill ju inte radera dem eftersom jag vill kunna kolla bakåt och se vad jag haft för mål och hur jag klarat dem.
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 14:47Tänk så logiskt och smart med ett rött kryss. Det hade jag helt missat. 😀 Mycket bra. De flesta mål vill jag också behålla men det finns vissa som kvittar på sikt och dessa raderar jag mer än gärna för bättre översikt. Tack för hjälpen!
Tänk så logiskt och smart med ett rött kryss. Det hade jag helt missat. 😀 Mycket bra. De flesta mål vill jag också behålla men det finns vissa som kvittar på sikt och dessa raderar jag mer än gärna för bättre översikt. Tack för hjälpen!