Quote from Guest on 19 May 2009, 22:23Om man vill rensa lite bland sina rundor, hur gör man då och försvinner den reggade träningen som man har med de gamla rundorna då?
Undrar även om redigerade rundor gör något med tidigare registrerad träning där rundan använts som den såg ut före redigeri
Om man vill rensa lite bland sina rundor, hur gör man då och försvinner den reggade träningen som man har med de gamla rundorna då?
Undrar även om redigerade rundor gör något med tidigare registrerad träning där rundan använts som den såg ut före redigeri
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 22:33Radera inte bort dig själv bara. Vem ska då underhålla mig?
Radera inte bort dig själv bara. Vem ska då underhålla mig?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:36Nog för att jag arbetar med att införa operatörsunderhåll men.. alltså.. Hmmmm? (H)
Nog för att jag arbetar med att införa operatörsunderhåll men.. alltså.. Hmmmm? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 22:37Nu menade jag roa mig, inte hålla mig ajour.
Nu menade jag roa mig, inte hålla mig ajour.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:39Hörru! Inte kidnappa och urspåra min seriöst formulerade tråd, jag kan väl underhålla dig i någon annan tråd i allsin dar? *muttra!*
(fast just NU tänkte jag förstås se lite på 24 istället.. har just fått hem sista två avsnitten på säsong 7!)
Hörru! Inte kidnappa och urspåra min seriöst formulerade tråd, jag kan väl underhålla dig i någon annan tråd i allsin dar? *muttra!*
(fast just NU tänkte jag förstås se lite på 24 istället.. har just fått hem sista två avsnitten på säsong 7!)
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 22:46Jag kollade nyss på pilotavsnittet av Caprica, som ska spelas in först nästa år. Serien utspelar sig ca 8 år före Battleship Galactica.
Jag kollade nyss på pilotavsnittet av Caprica, som ska spelas in först nästa år. Serien utspelar sig ca 8 år före Battleship Galactica.
Quote from Jan Lundquist on 20 May 2009, 08:20Så vitt jag vet har Olle inte infört möjligheten att ta bort rundor som är kopplade till gamla träningspass. Men funktionen har efterfrågats tidigare.
Så vitt jag vet har Olle inte infört möjligheten att ta bort rundor som är kopplade till gamla träningspass. Men funktionen har efterfrågats tidigare.
Quote from Camilla Höög on 20 May 2009, 09:40Man måste koppla bort rundan från träningspasset innan rundan kan raderas.
Enklaste sättet är att visa så mycket som möjligt av träningen i kalendern och söka på rundans namn. Redigera passet, koppla bort rundan och spara. Det påverkar inte träningspasse
Man måste koppla bort rundan från träningspasset innan rundan kan raderas.
Enklaste sättet är att visa så mycket som möjligt av träningen i kalendern och söka på rundans namn. Redigera passet, koppla bort rundan och spara. Det påverkar inte träningspasse
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:35Ja, det skulle ju vara bra att kunna arkivera sina gamla rundor så att de inte syns i drop-down lådan när man lägger in sin träning. Man behöver ju inte ta bort dem, det räcker ju med att flagga dem så att de inte tas med när man laddar sidan.
🙂
Ja, det skulle ju vara bra att kunna arkivera sina gamla rundor så att de inte syns i drop-down lådan när man lägger in sin träning. Man behöver ju inte ta bort dem, det räcker ju med att flagga dem så att de inte tas med när man laddar sidan.
🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 00:12Ja tack! till det som Per skrev! 🙂
Ja tack! till det som Per skrev! 🙂