Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatRadera träning
You need to log in to create posts and topics.

OK! Så från och med nyss vill jag ha en varningsfråga vid radera träning. Nu har jag precis lyckats trycka RADERA istället för spara. Reseberättelse, pulsdata och 3 uppladdade bilder bara att göra om.

Fasiken stackars dig!!!

Jag har gjort samma men det har varit utan så mkt data att det varit lätt att fixa.

Varningsruta vore på sin plats tycker jag.

Anne! Ja, det klassiska kopiera text innan klicka gör ju sin rätt, men här var det lixom tänkt å klicka i textrutan, men musen hängde inte med och stannade på Radera (alltså spara-knappen var inte vad som avsågs)

Men inte är jag bitter!!! Nu fick jag ju

He he.

Jag tror jag vet varför det inte händer mig längre. Jag tabbar mig fram mellan fälten och till knapparna.

I regel går det att backa tillbaks till föregående sida och se vad du skrivit, kopiera det till ett nytt träningspass och spara på nytt.
Då slipper man det mesta extrajobbet.

Gjorde ett test (Firefox):
-Registerade en träning
-Öppnade träningen på nytt
-

Jovars, jag testade. Det gick inte. Men säkert ett tips som ev hjälper någon annan som råkar ut för det. Fungerar eller inte, hänger nog i lite "tur" på hur cachning är inställt.

Japp, formulär på webbsidor är lite kluriga och man vet som sagt aldrig om det funkar, men jag blir glad de ggr det går 🙂