Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har jag blivit blind eller kan det stämma att man *bara* får ha 10 sidor med personliga meddelanden sparade?? Plötsligt har jag bara 10 sidor i mitt arkiv liksom i inboxen och i *skickade* och det täcker i stort sett bara våren 2009. Jag har ju varit med

Det har varit så förrut också. Dock raderas medelandena lyckligtvis inte, det saknas bara länkar/sidor för att kunna SE fler än 10 sidor med meddelanden. Men raderar du 3st medelanden är det lika många gamla medelanden som ploppar fram på 10e sidan.

Men

Skulle va smidigt om man kunde markera multipla meddelanden å radera, istället för en i taget. Tog med en helkväll med mycekt rödvin för att få fason på mina meddelanden.

aha! Så om jag är duktig och raderar 10 sidor meddelanden får jag upp 10 sidor med äldre meddelanden? Då hamnar jag kanske vid jultid i alla fall... skulle man få önska en översiktmöjlighet över sina meddelanden? Det vore super om man kunde sortera dem ef

Jag har aldrig fått några privata meddelande här inne på FB.

Men jag brukar trots det ändå ha helkvällar med mycket rödvin, för säkerhets skull.

Ah, åh, va glad jag blev nu att inte allt raderats. Har tänkt ställa frågan länge men det har inte blivit av.

Håller med Jannike att en översikt hade varit käck.