Quote from Guest on 26 April 2010, 13:07Jag skrev en fråga men hittade svaret själv. Och hittar inget sätt att radera inlägget.
Jag skrev en fråga men hittade svaret själv. Och hittar inget sätt att radera inlägget.
Quote from Camilla Höög on 26 April 2010, 13:17Det går inte att radera inlägg, så om det var en vettig fråga så kanske andra är intresserade av svaret och då kan du behålla frågan och skriva svaret själv.
Det går inte att radera inlägg, så om det var en vettig fråga så kanske andra är intresserade av svaret och då kan du behålla frågan och skriva svaret själv.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:14Haha, nej frågan var inte så vettig, eller rättare sagt, det var jag som hade klantat mig. Fattade inte varför jag inte kunde föra över data från klockan till datorn. Provade både till Funbeat och till Training Center innan jag upptäckte att USB-stickan l
Haha, nej frågan var inte så vettig, eller rättare sagt, det var jag som hade klantat mig. Fattade inte varför jag inte kunde föra över data från klockan till datorn. Provade både till Funbeat och till Training Center innan jag upptäckte att USB-stickan l
Quote from Camilla Höög on 26 April 2010, 21:07Ingen hade nog föreslagit det 🙂
Ingen hade nog föreslagit det 🙂