Quote from Guest on 4 May 2011, 20:19Raka vägen är det årliga evenemanget i sann äventyrsanda. Tävlingen går ut på att ta sig fågelvägen mellan Örby och Varberg, en sträcka på 50,4 km. Längs vägen kommer du behöva ta dig över sund, bestiga berg och beträda de djupaste skogarna. Varje lag fö
Raka vägen är det årliga evenemanget i sann äventyrsanda. Tävlingen går ut på att ta sig fågelvägen mellan Örby och Varberg, en sträcka på 50,4 km. Längs vägen kommer du behöva ta dig över sund, bestiga berg och beträda de djupaste skogarna. Varje lag fö
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:29Osäker på om den passar i Löpargruppen, men det låter som en väldigt kul grej tycker jag. Tyvärr är jag på resande fot den helgen själv...
Osäker på om den passar i Löpargruppen, men det låter som en väldigt kul grej tycker jag. Tyvärr är jag på resande fot den helgen själv...
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:44Översiktligt så lär det inte bli mer än dryga 6 mils löpning på bra vägar.
Edit: "inte mer" var kanske fel ordval. För långt för mig. 🙂
Översiktligt så lär det inte bli mer än dryga 6 mils löpning på bra vägar.
Edit: "inte mer" var kanske fel ordval. För långt för mig. 🙂
Quote from ellen olsson on 4 May 2011, 21:39Multisport kanske? Kul tävling som jag gärna hade varit med i men i år funkar det inte.
Multisport kanske? Kul tävling som jag gärna hade varit med i men i år funkar det inte.
Quote from Fredrik Petersson on 11 May 2011, 13:35Detta verkar superkul! Team "Mölndal Outdoor - Oakland Plains" är nu anmälda. Kommer nog att kännas gött i benen efter först gbg varvet, sen sthlm marathon och så detta några dagar senare 😀
Detta verkar superkul! Team "Mölndal Outdoor - Oakland Plains" är nu anmälda. Kommer nog att kännas gött i benen efter först gbg varvet, sen sthlm marathon och så detta några dagar senare 😀