Quote from Guest on 17 July 2013, 03:27Om man gör annat en stund så man loggas ut från funbeat pga för lång tids inaktivitet måste man logga in på nytt. Då skulle jag vilja komma direkt tillbaka till där jag var, t ex mitt i en tråd på forumet. Går det?
Jag hamnar som default på startsidan oc
Om man gör annat en stund så man loggas ut från funbeat pga för lång tids inaktivitet måste man logga in på nytt. Då skulle jag vilja komma direkt tillbaka till där jag var, t ex mitt i en tråd på forumet. Går det?
Jag hamnar som default på startsidan oc
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 03:37Hur snabbt blir du utloggad?
För mig brukar det ta någon vecka..
Hur snabbt blir du utloggad?
För mig brukar det ta någon vecka..
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 08:20Va?! Kan man påverka det? För mig är det bara "en stund", säg kanske nån halvtimme eller så, högst nån timme.
Va?! Kan man påverka det? För mig är det bara "en stund", säg kanske nån halvtimme eller så, högst nån timme.
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 08:37På min jobb dator, iPad och iPhone har jag alla tabs öppet i chrome.
Jag bli bara ut loggade när funbeat göra en ändring och det var ett tag sedan.
Men vilket andra forum eller sidan har du som kom ihåg vad du gjorde siste?
På Facebook gmail och hotma
På min jobb dator, iPad och iPhone har jag alla tabs öppet i chrome.
Jag bli bara ut loggade när funbeat göra en ändring och det var ett tag sedan.
Men vilket andra forum eller sidan har du som kom ihåg vad du gjorde siste?
På Facebook gmail och hotma
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 11:31"Felet" ligger i din webbläsare.
"Felet" ligger i din webbläsare.
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 18:37T ex e-post på one.com. Har jag loggats ut där (fast det inte syns) och jag försöker göra nåt som kräver inloggning kommer ett litet inloggningsfönster upp och så fort jag klickat ok landar jag precis där jag var alldeles innan - mycket smidigt.
Om jag
T ex e-post på one.com. Har jag loggats ut där (fast det inte syns) och jag försöker göra nåt som kräver inloggning kommer ett litet inloggningsfönster upp och så fort jag klickat ok landar jag precis där jag var alldeles innan - mycket smidigt.
Om jag
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 23:28Om du kryssar i "logga in automatiskt" när du loggar in så borde du inte bli utloggad hela tiden.
Om du kryssar i "logga in automatiskt" när du loggar in så borde du inte bli utloggad hela tiden.
Quote from Funbeat user on 21 July 2013, 20:54Ha! Tack Nadia! Så enkelt, nu ramlar jag inte ut! (Men jag tycker fortfarande det är knäppt, egentligen vill jag inte ha automatisk inloggning)
Ha! Tack Nadia! Så enkelt, nu ramlar jag inte ut! (Men jag tycker fortfarande det är knäppt, egentligen vill jag inte ha automatisk inloggning)