Quote from Guest on 10 May 2015, 13:11Såg att frågan varit uppe tidigare att rapporter laddar segt, men för mig laddar dom inte alls. Har använt Funbeat sen 2008 och fram till för ungefär ett halvår sen har rapporterna laddat utan problem. Sen dess laddar dom inte alls. Provade nyss att ladda
Såg att frågan varit uppe tidigare att rapporter laddar segt, men för mig laddar dom inte alls. Har använt Funbeat sen 2008 och fram till för ungefär ett halvår sen har rapporterna laddat utan problem. Sen dess laddar dom inte alls. Provade nyss att ladda
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 13:21Jag har fyra rapporter, vikten senaste året laddar direkt men de tre övriga som spänner över senaste tre åren och visr tid,distans och antal pass per månad orkar jag knappt vänta på, det har som du säger varit på detta viset en längre tid nu och trotts at
Jag har fyra rapporter, vikten senaste året laddar direkt men de tre övriga som spänner över senaste tre åren och visr tid,distans och antal pass per månad orkar jag knappt vänta på, det har som du säger varit på detta viset en längre tid nu och trotts at