Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatRapporter på hemsidan
You need to log in to create posts and topics.

satt och kollade lite på rapporterna man får när man registrerar träningspass här. men en sak jag inte begriper är varför det står - tecken framför siffrorna t ex - 112?

Jag hittar inte var det står det. Posta gärna en länk till en sida där det visas.

Min analys: http://www.funbeat.se/person/charts.aspx?PersonID=333070 jag tog visserligen bort mitt träningspass där men kolla själva på eran sida där det står min analys så ser ni att det är - tecken framför siffrorna

Hej Camilla, menar du när man håller muspekaren över staplarna?
Det är väl isåfall totalt tränad tid (i minuter)

Om jag inte missförstår 🙂

ja det menar jag men varför - tecken? jag ska kolla bättre när jag börjar registrera träningen på onsdag så kan jag då förklara bättre

Det är intensiteten på passet i mitt fall. Blir ett ex. -,112 där - visas när jag ej angett någon intensitet.

vad menas med intensitet eller vad det heter? förlåt för mina frågor men hoppas ni har tålamod med mej, jag försöker lära mej sidan. då jag tycker den här sidan är den bästa, efter att ha provat många andra

Intensitet är känslan av hur hårt du tränat och borde ju vara olika från person till person. För mig handlar det till exempel om max intensitet om jag springer 5 km under 30 minuter, men för en tränad långdistanslöpare handlar det om en ganska låg intensi

aha då förstår jag