Quote from Guest on 30 October 2012, 19:11Undrar om det är möjligt att rapportera sina träningspass ur min kalender från jan - mars innan jag gick med i funbeat, utan att jag ska "plåga" mina funbeatvänner med det? Det vore kul för att få ett helt kalenderår.
Undrar om det är möjligt att rapportera sina träningspass ur min kalender från jan - mars innan jag gick med i funbeat, utan att jag ska "plåga" mina funbeatvänner med det? Det vore kul för att få ett helt kalenderår.
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 19:21De kommer inte hamna i träningsströmmen om det är det du menar. Där visas bara ett par dagars pass.
De kommer inte hamna i träningsströmmen om det är det du menar. Där visas bara ett par dagars pass.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 13:39Ja det var det jag menade, är du säker?
Ja det var det jag menade, är du säker?
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 14:20Om dina kompisar inte har ngn kompis som rapporterat träning sen mars så kommer ju dina gamla pass synas, men annars är det passets datum och inte rapporteringsdatumet som spelar roll, så det är lugnt.
Om dina kompisar inte har ngn kompis som rapporterat träning sen mars så kommer ju dina gamla pass synas, men annars är det passets datum och inte rapporteringsdatumet som spelar roll, så det är lugnt.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 14:57Helt säker. (Här på funbeat iaf. Finns RSS-strömmar? De har jag aldrig använt mig av.)
Helt säker. (Här på funbeat iaf. Finns RSS-strömmar? De har jag aldrig använt mig av.)
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2012, 17:38Visst finns det rss-strömmar på funbeat!
Visst finns det rss-strömmar på funbeat!
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 12:01Tack för hjälpen har börjar skriva in jan 2012 och det är då ingen som undrat. Så kompisarna ser det nog inte.
Tack för hjälpen har börjar skriva in jan 2012 och det är då ingen som undrat. Så kompisarna ser det nog inte.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:14Eller - hemska tanke! - de har redan filtrerat bort dina träningar? 😀
Eller - hemska tanke! - de har redan filtrerat bort dina träningar? 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 08:03Möjligheten finns men hittills får jag väldigt mycket positiv respons. Dessutom har jag fått otroligt bra hjälp med simträning genom funbeat. 🙂
Möjligheten finns men hittills får jag väldigt mycket positiv respons. Dessutom har jag fått otroligt bra hjälp med simträning genom funbeat. 🙂