Quote from Guest on 14 January 2009, 19:50http://scandinavia.runacrosstheworld.com
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:00Den skall jag springa när jag blir stor.
Den skall jag springa när jag blir stor.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:17Alltså, det låter ju trevligt. Men menar de allvar med att de ska ha £250 (jävla pund) i startavgift. Vad får man för dom slantarna undrar jag då.
Alltså, det låter ju trevligt. Men menar de allvar med att de ska ha £250 (jävla pund) i startavgift. Vad får man för dom slantarna undrar jag då.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 11:32Underlaget på Kungsleden är inte det roligaste. Söndertrampad stig, med en massa stenar som sticker upp överallt. Undviker Kungsleden helt vid vandring, så varför man skulle springa här, kan ju bara vara för grejen att ha sprungit Kungsleden. Det finns bä
Underlaget på Kungsleden är inte det roligaste. Söndertrampad stig, med en massa stenar som sticker upp överallt. Undviker Kungsleden helt vid vandring, så varför man skulle springa här, kan ju bara vara för grejen att ha sprungit Kungsleden. Det finns bä
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 00:09Lite oklart om det gäller i RAW Scandinavia också (ser inget om det på loppets websida), men de har i alla fall börjat utrusta sina löpare med GPS mottagare och sändare så att anhöriga och andra intresserade kan följa dem i realtid online under loppets gå
Lite oklart om det gäller i RAW Scandinavia också (ser inget om det på loppets websida), men de har i alla fall börjat utrusta sina löpare med GPS mottagare och sändare så att anhöriga och andra intresserade kan följa dem i realtid online under loppets gå
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 12:29Men Kungsleden är väl ingen vidare TUFF utmaning på det viset. Det är ju nästan helt platt och väl upptrampad stig med spångar och broar... Som Erik sa, det finns roligare (och tuffare, och billigare) lopp i fjällmiljö!
Men Kungsleden är väl ingen vidare TUFF utmaning på det viset. Det är ju nästan helt platt och väl upptrampad stig med spångar och broar... Som Erik sa, det finns roligare (och tuffare, och billigare) lopp i fjällmiljö!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 15:48Jo de delar av Kungsleden som jag själv vandrat kommer jag ihåg som överlag väl upptrampat och lättgånget, samtidigt som jag tolkade Eriks inlägg som att han tyckte det var stenigt och tungt, och stenigt kan det ju bli med "rätt" vägval. (Från Abisko upp
Jo de delar av Kungsleden som jag själv vandrat kommer jag ihåg som överlag väl upptrampat och lättgånget, samtidigt som jag tolkade Eriks inlägg som att han tyckte det var stenigt och tungt, och stenigt kan det ju bli med "rätt" vägval. (Från Abisko upp
Quote from ellen olsson on 24 March 2009, 18:11Om man vill ha en tuff bana så kan man ju titta på t.ex. Trofeo Scaccabarozzi Sentiero delle Grigne. Där försöker man inte ens att springa på sina ställen... 🙂
Om man vill ha en tuff bana så kan man ju titta på t.ex. Trofeo Scaccabarozzi Sentiero delle Grigne. Där försöker man inte ens att springa på sina ställen... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 09:59Banprofilen för UTMB
http://www.ultratrailmb.com/page.php?page=profil inger också stor respekt för de som klarat det loppet. Där ingår även klättringen upp till Fermes Bovine, som enligt vad jag förstått från de som varit där, mest handlar om att häva s
Banprofilen för UTMB
http://www.ultratrailmb.com/page.php?page=profil inger också stor respekt för de som klarat det loppet. Där ingår även klättringen upp till Fermes Bovine, som enligt vad jag förstått från de som varit där, mest handlar om att häva s
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:02Verkar vara dålig uppslutning på RAW, bara 7 anmälda. Blir det verkligen av?
Verkar vara dålig uppslutning på RAW, bara 7 anmälda. Blir det verkligen av?